Karnevalet fortsetter

February 15, 2015 in Bolivia ⋅ ⛅ 7 °C

I dag våknet vi tidlig igjen får å få med oss fortsettelsen av karnevalet. I går så sluttet den rundt Kl 03:00 og fortsetter i dag fra Kl 07:00. I går ble vi bare til Kl 00 siden vi var sliten og hadde vært der fra morgen. I dag så starter Mari elena sun gruppe å danse tidlig, i går danset de på kvelden. Så gruppene bytter på å danse tidlig og sein. Etter frokost dro vi til sitte plassene våre, der ble vi til vi fikk sett gruppen til Mari danse så bevegde vi oss litt rundt. Karnevalet i dag var litt anderledes en i går, i dag så er de som danser litt mindre motivert og ikke energetisk som i går. Dette er da normalt på dag to siden de har danset i helle dagen før. Men det var fortsatt like spennende å se på men bare ikke like festlig som i går. Så er glad jeg fikk sett den i går. Vi spiste litt mat før vi tok oss en runde i byen, så dro vi til busstasjonen får å fikse billett til Zack. Han drar da i kveld videre med natt bussen. Etter det dro vi tilbake til plassene våre og så resten av karnevalet. Her ble vi til Kl 20;00 så følgte vi Zack til busstasjonen og sa farvel. Meg og Mari dro da videre får å møte noen av jentene fra danse gruppen hennes, vi så resten av karnevalet sammen med de. Etter Kl hadde blitt 01:00 bestemte vi oss får å dra hjem.Read more