La paz flyplass

March 6, 2015 in Bolivia ⋅ ⛅ 11 °C

I dag våknet jeg uthvilt men kjenner kroppen er sliten ennå, spesielt beina ? fortsatt vondt veldig vondt ? etter å ha spist litt ble det å pakke de siste tingene jeg hadde. Så dro vi inn til byen for å spise "salteña" ? Nam nam var det, det ligner litt på empanadas bare at flyet er litt anderledes. Etter det tok dro vi litt rundt får å kjøpe det siste jeg trengte. Tidligere fikk jeg vite at det skule være en streit/ protest fra mini bussene. Det ville føre til at fra byen opp til flyplassen ville være stengt. Eneste måten å komme seg dit var å ta taxi til "peaje" så gå i 30 min til flyplassen. Heldigvis da vi kom til "peaje" så hadde protesten stoppet og veiene var åpnet igjen ? lykke tenkte jeg siden jeg er så og si litt lei av å gå med en sekk som er litt tung ? spiste middag med Lupe på flyplassen og så var det på tide å si farvel ? min tid her i Bolivia er slutt for denne gang. Har hat det utrolig kjekt og har kost meg masse. Og en super stor takk til lupe som tokk meg i mot og passet sånn på. Er evig takknemlig og vet ikke hva jeg hadde gjort uten henne ❤ hun er som er reserve mor og var bare helt fantastisk å være med, så tusen takk ? du har gjort denne turen uforglemmelig. Bolivia er garantert en plass jeg kommer til å besøke igjen ❤
    Neste stopp er Iquique, santiago, sao paulo og til slutt Rio. Hehe vet hvor idiotisk ruten er men var det billigste jeg fant ?