Eventyr ferdig for denne gang

March 10, 2015 in Norway ⋅ 🌬 -1 °C

Da var denne fantastiske og uforglemmelig tur ferdig. Det har gått altfor fort, føles ikke som om jeg har vært borte en uke engang, men sånn er det når man har det gøy. Går ikke an å beskrive hvor heldig jeg føler meg som har opplevd så mye på bare 6 uker. Dette har vært en tur der jeg har virkelig utfordret meg selv til å gjøre ting jeg aldri hadde tenkt jeg ville gjøre. Å gå i flere timer, så trodde jeg det ville være lett men det viste seg å være det tøffeste jeg har gjort både fysisk og mentalt. Hadde ikke klart å komme i mål om det ikke hadde vært for Mari elena og denne turen hadde ikke vært det samme uten henne som har vært den perfekte reise partner og ikke minst takk til lupe igjen ? har møt noen fantastiske mennesker og fått nye venner for livet. Å ha reist og vært alene i en uke har virkelig vært en utfordring men det gikk utrolig fint og er Absolutt noe jeg anbefaler andre å gjøre, ta en sjanse og bare gjør noe som er ute av dit komfort sone. Å reise og bli kjent med andre kulturer og land er en måte å gjøre det på. Backpacking er noe jeg absolutt kommer til å gjøre igjen ?Read more