Great Expectations - Esneux Edition

September 14, 2020 in Belgium ⋅ ⛅ 24 °C

Vandaag naar Esneux. Eerst nog in Durbuy wat tijd doorgebracht, in het zonnetje deze keer, en het is meteen al erg warm vandaag.

We hebben ook nog niet ontbeten, maar meteen een lunchke doen zal ook wel eens lukken hé.
    Na wat rondwandelen hebben we een leuke plek gevonden met een plankje lekkers. Bubbels als ontbijt, dat mag het ook wel eens zijn.

Na dat lekkers kriebelt het om door te rijden naar Esneux en dat doen we ook. We kunnen pas in ons verblijf vanaf 16:00 uur, en omdat we zelf ook dingen kunnen koken en ik daar eigenlijk wel zin in heb, besluiten we naar de lokale delhaize te gaan. Ook voor ontbijt zijn we op onszelf aangewezen nu. Na het inslaan van proviand en drank, het is nog altijd vakantie n’est-ce pas, is het moment van intrekken in ons kasteeltje aangebroken. Met veel verwachting, want het ziet er top uit op AirBnB, en je weet: grote verwachtingen zijn soms een bitch.

Blij om te melden dat onze great expectations nog ruimschoots overtroffen worden... hoe precies is voor een volgende post!