Even terug kijken

January 25, 2022 in Portugal ⋅ ☀️ 15 °C

maandag 25 januari 2022
    Mogge Tis 9 uur de zon schijnt heerlijk door men raampje op men (voet)en. Ik ga wat koffie zetten en men verhaal doen. De bedoeling was vanaf 19 sept 2021 5 weken te reizen Maar eindpunt staat nu voorlopig op half april. Totaal 7 maanden dus ipv 5 weken. En misschien wordt het nog langer Dat is pas een superlux gevoel van vrijheid.
    Dit verhaal start ik als ik al 4 maanden op pad ben. Ik had nooit verwacht dat alleen in een camper wonen en reizen me zooo goed zou. bevallen. De grootste redenen hiervan zijn, 1. de weinig prikkelingen om een hoop te moeten doen zoals in en aan men huis. 2. De fantastische Portugese mensen, 3. Hoe een prachtig land dit is 4. het heerlijke klimaat. En de zon kunnen volgen. Ik heb ook het idee dat heel de wereld mijn vrienden zijn en haal de aarde mijn tuin. En dat leeft heerlijk. Tijdens mijn reis kreeg ik een telefoontje van een neef of hij mijn huis kon huren. Waar ik meteen ja op zei. Intussen woont hij erin met zijn vriendin en hond. De zolderkamer blijft van mij als thuishonk. Dit gebeurde allemaal vanuit het prachtige Portugal. Hoe mooi is dat.
    Dus haal ik af en toe wat op wat me is overkomen. Ik was gestart met een reismaatje (fotografe) die in haar eigen berlingo naar Portugal zou reizen. Ze had het mooi voor elkaar en een optimistische tante. Die zo goedkoop mogelijk moest reizen. Ik ben voor wildkamperen dus samen een tijd opgetrokken.
    Op naar Nazare Portugal waar golven van 28 m hoog kunnen zijn.. wordt vervolgd.