Rumiñahui

November 30, 2019 in Ecuador ⋅ ⛅ 11 °C

Letschde Tag im Secredgarden und no ein Berg wos z bezwinge git. Also am Morge los zum Fuess fom Rumiñahui und den gmüetlich mal 800 Höhemeter uelaufe uf 4600 m.ü.m.
    Nei Scherz, so gmüedlich und eifach isches den scho nöd gsi, wer ja au langwielig. Wobi die ersti Stund eigendlich no gmüedlich gsi isch, schöhni Landschafd und immer es bizeli duruf. Aber den isches los gange, mir jend de Gipfel zwar gseh, aber s isch uhh steil gsi und es hed so es blöds Sandfeld gha, vool nöd cool. Nach dem mer das überwunde hend, hemmer als abschluss nö chli dörfe über Felse bis zum Gipfel chlettere. Dede hemmer weg em Nebel zwar nüt gseh, aber zum glück isch en Italiener bi eus i de Gruppe gsi, wo e Bialetti debi gha het. Hett no Style uf 4600 m.ü.m en Espresso z trinke.
    Nach em Zmittag ded obe, isches ufere andere Route ca. 2 Sund wieder richtig abe gange. Unterwegs hemmer no s glück gha und zwei Kondor gseh.
    Wieder zrugg im Hostel isches für mich den grad wiitergange nach Quito. Da ich so müed gsi bi vom wandere und will ich jetzt vier Täg im Masseschlag gsi bi, bini den au so ziemlich schnell mal go pfuse. Guet Nacht.