Time to say goodbye ✈

March 2, 2020, Japan Sea ⋅ ☀️ 15 °C

Mit eim brüellende aber au eim lachelnde Aug hani mich vo mine Liebste verabschiedet und mich ih das Abendtüür gstürzt 😊😍🌏🏝

Pünktlich 13.10 Uhr isch am 2.3.2020 de Flüger Richtig Osaka (Japan) gstartet✈ die erste 3 Täg verbringi im Land des Lächelns 😆 nachere Flugzit vo 11h 10 Minute bini ohni dasi es Aug het chöne zuetue (bin so nervös gsi 😂) am Flughafe Kansai glandet. So schön gsi selber wiedermal dörfe als Passagier unterwägs zsi. Für die nöchste 3 Mönet wirdi schaffe sicher nöd vermisse 🙈

Währedem Flug hani es spannends und passends Buech ahgfange lese: Das Café am Rande der Welt vom John Strelecky.📥 📖 Es isch eh Erzählig über de Sinn vom Lebe🤔 Chani wärmstens empfehle, regt eim ah biz über s'Lebe nahdenke.

Begeisteret bini vo de ÖV in Osaka 🙌 es het nämli ih jedem Zug eh Sitzheizig 😂 würs das bi eus diheime geh, wür au ich meh mitem Zug umefahre haha :-) Au isches eh mega Velostadt 🚲 hüt hani die schöne Pärk bsuecht und bi dem strahlend schöne Wetter mitem kitschig, blaue Himmel isches en wunderschöne erste Tag gsi mit ganz vielne Ihdrück ☀️