• Day 25

In Perth "gfange"

March 26, 2020 in Australia ⋅ ☀️ 30 °C

Für die nöchste 3 Wuche hani mich entschiede imne Airbnb mit 5 andere Lüüt z'wohne. D'Unterkunft isch 40 Minute weg vode Stadt und lit 250 Meter vom Meer entfernt 😊

Mir isch wichtig gsi, dass wenns zunere Usganssperri chunt in Australie dasi es schöns diheime han und au chan in Garte ligge und sünnele ✌ ☀️🌡 de Tag dur isches ahgnehmi 32 Grad.

Wie schöns doch isch, sis eigene Zimmer zha, en Schrank zum alli sini Sache ufhänke und eifach wiedrmal Ordnig schaffe ih dem Rucksack.

Han eh eigeni Terrasse, gsehne direkt ufs Meer und gnüsse jede Abig de Sunneuntergang 🌅 chönt also echt schlimmer si 😋

Solangs no gat wirdi ab und zue en Tagesusflug vo Perth us unterneh. Aber langwilig isches mir ganz und gar nöd. Tuene täglich choche, chli spörtle (jogge odr chraft), gane an Strand und tuen Englisch lerne 😁 Es git soviel verschiendi Stränd woni ane gah chan, also puuri Abwechslig 😋 de Sand isch puderwiss und so schön fin, aber er chläbbt au überall 😂