Surfing

June 28, 2020 in Australia β‹… β˜€οΈ 28 Β°C

Scho s'3ti mal bini jetzt go Surfe in Broome und ich liebs πŸ„‍β™€οΈπŸ˜β£au gats jede Tag besser πŸ™Œ Eifach nume ich&mis Brett&d'Welle 😊

S'ersti Mal hani praktisch kei Welle verwütsch, nach 4 Wuche Pause fangsch eifach wieder vo vorne ah πŸ™ˆ aber am nöchste Tag bini ufgstande und wieder voll ih mim Element gsi πŸ„‍β™€οΈπŸ„‍β™€οΈπŸ„‍♀️❀
    Was natürli genial isch dasi da ide Wärmi nödmal en Neopren bruche - jede gat ganz eifach mitem Bikini πŸ˜ŽπŸ‘™ was bedütet dasi au meeega brun wird, mengisch hängis au eifach nur uf mim Brett und lass mich triebe 🌊 bin immerno so glücklich und es isch so unbeschrieblich das Gfühl dasi kei Linse meh bruche und eifach öpis gsehne 😍😊

Die Kamels sind jede Abig am Strand und bevori uf Broome cho bin hani unbedingt wele sone Kameltour mache ABER πŸ™ˆ nei danke haha mir witzled immer wieder drüber dases sich sowas vo nöd lohnt und d'Lüüt so glangwilt usgsehnd πŸ˜‚

Eigentli hemer planet gha nur 4 Täg ih dem Paradis z'verbringe, aber hend jetzt um ei Wuche verlängeret. Mer sind eifach nöd ready zum zrugg uf Perth zgah, es isch en Traum da πŸπŸ»β€πŸ€—

Achh und das Kanguru hani usserhalb vo eusem Campingplatz gfunde 🦘 omg 😍 han sit 2 Wuche keis meh gseh und bin soooo glücklich gsi und han am Kurt grüeft, er het gmeint es isch was passiert und rennt zu mir ane πŸ˜‚πŸ˜‚ frögt was los isch und ich so;Luegggg 😍🦘und er soo 🀦‍β™€οΈπŸ˜… für ihn isches normal die herzige Gschöfplis zgseh. Er het den gseit ich chans mit Salat füettere und ihne Wasser geh wenns durst hend, hans probiert aber es het zu Angst vo mir gha.
    Ich bin 1h mit dem herzgie Ding bes häftiget gsi 😍🦘😍🦘 Ja da isch s'Chind ih mir fürecho 😁