Let's go HOME

July 21, 2020 in the United Arab Emirates ⋅ ⛅ 40 °C

Mini Heimreis isch nöd so direkt wieni mir das gwünscht han, flüge zerst ih die anderi Richtig nach Melbourne und vo det us chani den defür Business nach Abu Dhabi und den uf Züri✈🇨🇭

Ich chans nanig glaube und vorallem wettis gar nöd glaube dasi jetzt muen Tschüss sege 😥👋

Mit ganz viel Gepäck 😂😂 hani mich am Zistig uf de Heimweg begeh. De Kurt het nur glachet und denkt ich heg nameh Gepäck. 😋 Han nämli min Rücksack eifach in Koffer packt, zum Glück hets grad Platz gha 😂🙈 Abr mis Surfboard umeschleppe isch scho gnueg gsi 🏄‍♀️
    Han 40kg Gepäck inklusive gha und denkt das sött ja keis Problem si wenn eis biz schwerer isch als s'andere. Solangs total nöd über 40kg isch 🤷‍♀️ ja denkste...sie hend mi voll umpacke lah will min Koffer 26kg gsi isch 😁😅 ABER Surfboard nur 15kg. Naja also hani halt umpackt 😊

Da ich zerst en Domestic Flug gha han het er bis as Gate chöne cho. Hets nöd eifach gmacht zum sich det den verabschiede, aber so hemer die letzti Stund au no chöne zeme gnüsse 🤗 Und wies witergat mit eus wüssedmer beidi nöd 😅 isch nöd eh eifachi Situation mit dem Coronadings und mer wüssed somit nöd wenn mer eus s'nöchsti Mal chönd gseh. Aber wie mer ja so schön seit - mer trifft sich immer zweimal im Lebe😍 und da er sich vorstelle chan ide Schwiz z'lebe, wer weiss wie alles chunt 😊

Ich freu mich jetzt uf mini Liebste diheime ❤ Chans chum erwarte nach 5 Mönet allne wieder id Arme falle.

S'erste Mal das ih dene 5 Mönet muen eh Maske träge 😷 wie oft hani si wegneh wele bim schwätze will denkt ha de anderi verstaht mich susch nöd 😂🙈 Wird als Isszapfe in Züri lande 😂 In Abu Dhabi chüeleds wiedrmal wie die pickte, bin schier verfrorre am Flughafe debi isch dusse 47 Grad 🙈 Nach 2h Ufenthalt gats endli uf Züri🙂 uf allne Flüg wird bim Ihstiege is Flugzüg zerst mal Temperatur gmesse 🤒 glück gha isch alles guet gsi und sodemit chan ez nütmeh im Weg stah hei z'cho 🙂