Australie 2020

March - July 2020
Australien - das Land der KΓ€ngurus und Koalas πŸ¦˜πŸ¨πŸ‡¦πŸ‡ΊπŸŒβœˆβ€πŸ˜‰πŸ Read more
  • One day to go - so excited

February 29, 2020 in Switzerland β‹… ☁️ 9 Β°C

Fast fertig packt und gli gats los.
    Chans chum erwarte und doch hani gmischti Gfühl bisi dete bin. Freu mich unendlich uf das neue Abendtüür β›ΊβœˆπŸŒβ€β˜€οΈπŸ abr so ganz alleige.. lang wirdi das sicher nöd si, han bestimmt gli Begleiter wie πŸ•·πŸ¦‚πŸ¦ πŸ‰πŸŠ hoffe wenn den nur ufe flüchtigi BegegnigπŸ˜‚

Vor eim Jahr hani ahgfange plane und jetzt stahni churz vor de Abreis. Drü ganzi Mönet mitem Rucksack dur Australie πŸ‡¦πŸ‡Ί Richtigi Premiere für mich so backbag mässig unterwägs z'si. Mitem packe hets scho mal ahgfange, was füre Tortur das gsi isch πŸ˜‚ was packi alles ih, hani au würkli alles, sind 10 T-shirt doch chli viel und weles Röckli nimmi mit, am liebste natürli all mini Lieblingschleider, ach ja und Schueh isch s'nöchste gsi πŸ˜‚ - als weri irgendwo im Outback wos kei Läde git🀦‍♀️ Und shoppe tueni ja so ungern 😜 frög mich meh wie ich das den alles mit mir umeschleppe🀷‍♀️ Meh als 3x hani alles wieder uspackt und neu packt und würkli weniger isches nieh worde πŸ˜…

13kg liecht isch das riesige Teil vo Rucksack wo ALLES drin platz het für die nöchste Mönet. Unbelivable πŸ™ˆ Und das isch s'Minimum ah Minimum für mich, bim flüge hani amigs für 1 Tag Ufenthalt 17kg debi πŸ˜‚

Morn gats endlich los πŸ™Œ nurna 27 Stunde und den sitzi im Flüger ✈

Time to say goodbye ✈

March 2, 2020, Japan Sea β‹… β˜€οΈ 15 Β°C

Mit eim brüellende aber au eim lachelnde Aug hani mich vo mine Liebste verabschiedet und mich ih das Abendtüür gstürzt 😊😍🌏🏝

Pünktlich 13.10 Uhr isch am 2.3.2020 de Flüger Richtig Osaka (Japan) gstartet✈ die erste 3 Täg verbringi im Land des Lächelns πŸ˜† nachere Flugzit vo 11h 10 Minute bini ohni dasi es Aug het chöne zuetue (bin so nervös gsi πŸ˜‚) am Flughafe Kansai glandet. So schön gsi selber wiedermal dörfe als Passagier unterwägs zsi. Für die nöchste 3 Mönet wirdi schaffe sicher nöd vermisse πŸ™ˆ

Währedem Flug hani es spannends und passends Buech ahgfange lese: Das Café am Rande der Welt vom John Strelecky.πŸ“₯ πŸ“– Es isch eh Erzählig über de Sinn vom LebeπŸ€” Chani wärmstens empfehle, regt eim ah biz über s'Lebe nahdenke.

Begeisteret bini vo de ÖV in Osaka πŸ™Œ es het nämli ih jedem Zug eh Sitzheizig πŸ˜‚ würs das bi eus diheime geh, wür au ich meh mitem Zug umefahre haha :-) Au isches eh mega Velostadt 🚲 hüt hani die schöne Pärk bsuecht und bi dem strahlend schöne Wetter mitem kitschig, blaue Himmel isches en wunderschöne erste Tag gsi mit ganz vielne Ihdrück β˜€οΈ

Day 1 - Osaka

March 3, 2020 in Japan β‹… β›… 13 Β°C

En traumhafte Früehligstag het mich in Osaka empfange πŸ‡―πŸ‡΅

Ih knapp 3 Wuche blüehed die bekannte japanische Krischblüete (cherry blossom) wo es wichtigs Symbol für die japanischo Kultur isch 🌺 im Moment chömed grad Knospe und es isch eifach herrlich gsi uf das Blüetemeer z'luege und z'stune wie schön eusi Natur isch 😍

D'Ussicht vom bekannte Umeda Sky Building (140m höch) hani mer au nöd entgah lah. Abr Fahrt det ufe isch Hallelluja πŸ™‰πŸ™ˆ angstihflössend gsi. De Lift isch eifach imne Glasschacht duruff gfahre OMG wer am liebste uf de Bode ghocket will mini Bei mich nüm hend wele träge πŸ˜‚πŸ€¦‍♀️

Fühl mich so wohl ih dere Stadt und es ergit sich ja super das Swiss neu en Layover da ihplanet het 😊 Esse gits soviel wie im Schlaraffeland und es isch sooooo fein 😍🍜🍚🍱🍀🍣🍺

Nach 48h wach si freui mich jetzt aber uf mis Bett und hoffe s'Jetlag wird nöd zu mim neue Fründ πŸ˜†

Mitem Shinkansen nach Kyoto β›©

March 4, 2020 in Japan β‹… ☁️ 8 Β°C

Es tröpfelet es tröpfelet de Obermüller chlöpfelet, es rägelet es rägelet de Obermüller sägelet, es güüst es güüst de Obermüller nüsst..hattschi. πŸ˜‚πŸ™ˆ okay eifach gseit es het vom Morge bis z'Abig duregregnet und zwar ohne break πŸ˜…

Trotzdem isches en spannende Tag gsi. De weltbekannti Shinkansen Zug het mich innert 13 Minute vo Osaka nach Kyoto bracht πŸš„πŸ™Œ es eimaligs Erlebnis! De Zug isch sooooo lang, bisi mal de Sitzplatz gfunde han und ihgrichtet gsi bin und ready zum gmüetlich z'mörgele hani schowieder möse usstiege πŸ˜‚

De Bsuech vom goldige Tempel het sich sehr glohnt sowie au de Kaiserpalast β›©πŸ― han anere japansich, traditionelle Teezeremonie teilgno 🍡 wobi de Dessert bzw. bessergseit de Zuckerschock fast nöd hesch chöne esse. En reine Zuckerwürfel wäri nöd so süess gsi πŸ˜‚

- Fleecepulli
    - Regejacke
    - Flauschisöcke
    Alles bereits eimal chöne bruche und hoffentli au s'letzte Mal für eh länger Ziit 😊

Wasi ah Japan eifach grossartig finde, dases ah jedem Eggä es WC het πŸ˜‚πŸ™ˆπŸš½πŸ§» und den na was für eis. Immer piggo bello suuber und die Modernität, wow läck bobbi. Find amigs chum de Chnopf zum spüehle πŸ˜‚ (wer sucht der findert)

Da ich schier verfrore bin, natürli seehr übertriebe aber bin chli mit de Subway hi und her gfahre, da es ja eh sitzheizig het πŸ˜†πŸš‡ und somit chömed mer zu de erste 2 Sabi-Szenen;
    1. Han extra eh Unterkunft buechet miteme Onsenbad (das isch es öffentlichs, japanisches Bad - bi eus nennt mer das ganz eifach es Thermalbad). Han denkt, ja genial den gönni mir ez das wenni hei chume zum ufwärme. Ja sabi falsch denkt - währed Umbau wo grad stattfindet isches zue πŸ˜… sie hend mer ade Reception es Badesalz geh als Entschuldigung und gseit i söll doch es Bad ide "riesige" 50x50cm Badwanne neh πŸ˜‚ mer het gradmal Platz im schnidersitz so dah z'sitze. Seeehr entspannend mueni sege, abr doch hets ufgwärmt was ja d' Hauptsach isch 😊
    2. Das scheiss schlössli ah dem doofe Rucksack πŸ™ han extra 2 kauft, devo hani eis scho nach de erste Ahwenig dörfe beerdige willi mer de Code nöd ufgschriebe han πŸ˜‚πŸ€¦‍♀️ so hani mer halt es zweits kauft und das diheime anetah bevori abfloge bin. Wichtig zum erwähne, ich han 2 schlössli und 2 verschiedeni codes..chasch der ja Gschicht denke πŸ˜… In Japan ahcho und ich bring das doofe Schlössli nöd uf, also dörfi immer alles einzel obe useneh und go sueche. Hans so oft scho probiert mit allne variante zum das schlössli z'knacke (nur dummerwies immer de falschi code ihgeh will gmeint han ich hegi überall de glichi code) 🀦‍♀️ thjaa..ez machi das schloss nüm zue und wenn mer öpert mini chleider chlaue wott den MUENI halt gezwungerermasse go shoppe πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜ abr wett de tüffel na nöd ad Wand male, obwohl hani öpe Shoppe ghört πŸ˜‰

Australie, I'm coming

March 5, 2020 in Australia β‹… β˜€οΈ 31 Β°C

Freu mich unglaublich uf's schöne und warme Wetter in Australie β˜€οΈ

S'erst Mal dasi goge Reise gan und nüt planet han, sondern eifach wo's mer gfallt bliebi und susch gats witter (so richtig untypisch für'd Sabi) πŸ˜… aber es isch super 😊 han mich den entschiede mini Reis bim Great Barrier Reef z'starte😍
    Am Flughafe ahcho hani gseh min Direktflug isch cancelt, han nur so denkt, warum plani überhaupt πŸ˜‚ so hani mi churzfristig entschiede en Stopp in Sydney ihzlegge bevori denn uf Cairns flüge, damiti us dem chalte Japan weg chume und d'Nacht vorallem nöd muen am Flughafe verbringe.

D'Ihreis in Sydney isch spektakulär gsi, so wie mers usem Film Achtung Zoll, Willkomme in Australie kennt πŸ™ˆ han überall Quote verwütscht wo mer sie nur ha chan πŸ˜‚ und s'ganze Gepäck hends mer au usenand gno, zum Schluss staht mer ih einere Reihe ane und en herzigi Schnüffellabrador chunt verbi πŸ•πŸ˜†

Sydney selber isch eifach nur Ihdrücklich ☺️ Wennd vorem weltberüemte Operehuus stasch, staht d'Welt mal füren Augeblick still - einzigartig Alles! En Spaziergang über d'Harbourbridge miteme gigantische Usblick uf de Hafe und uf's Operehuus.

Vo Sydney uf Cairns sind eifach nomale 3h Flug πŸ™‰βœˆ die Dimensone sind eifach krass und chan mer sich eifach chum vorstelle, dass das alles eis Land isch. Bide landig schint Sünneli bi 32 Grad β˜€οΈ Fantastisch hani denkt - aber de Gedanke isch au nur churzwilig gsi. Vode einti uf di anderi Sekunde chunts goge regne, nei bessergseit schütte πŸ™ˆπŸ˜… Jetzt hani doch nur chli Sunne wele und de Namittag am Strand gnüsse. Immerhin isches warm da, trotz Rege ahgenhmi 28 Grad am Abig 😊

Kuranda National Park

March 7, 2020 in Australia β‹… β›… 32 Β°C

32 Grad, Sunne, Strand, Meer und feins Esse β˜€οΈπŸ™Œ was wotsch meh 🀷‍β™€οΈπŸ˜Š

Momentan bini grad in Cairns, das ghört zum Bundesstaat Queensland, isch im Norde vo Australie und es herrscht tropisches Klima πŸ‡¦πŸ‡Ί Mer seit au, Cairns isch s'Tor zum Great Barrier Reef, woni morn eh Schnorcheltour planet han 🌊🐠🐬

Han mich ih das Land verliebt und es isch kein Surferboy im Spiel (nanig) haha πŸ˜‚πŸ˜‚ d'Lüüt sind unglaublich herzlich und fründlich, fühl mich sehr wohl, s'Esse isch grossartig und d'Landschaft atemberaubend! 😊

Hüt bini mitere Seilbahn über de Kuranda Nationalpark gschwebt wo verschiedeni Lookouts gha het. Da's immer mal wieder goge regne chunt isch d'Landschaft so traumhaft, alles blüet und s'grüen sticht nur so use 🌳 Wegem tropisches klima isches nur gaaaaanz wenig heiss und schwitzig (Witzchnolle) πŸ™ˆπŸ˜‚ Retour isches miteme Zug quer dur de NP - einzigartigi Erfahrig πŸš‚

S'grossartige Great Barrier Reef

March 8, 2020 β‹… 🌧 29 Β°C

Emotione hoch 10 ☺️

Es git kei Wort wo beschriebed wie sich en Helikopterflug über s'weltbekannte Great Barrier Reef würkli ahfühlt. Keis Bild, keis Video chan das Gfühl, die Emotione wiedergeh woni ha dörfe erlebe 😍 10 Minute isch d'Welt für mich still gstande, han s'Gfühl ich hegi träumt, bin sehr wahrschindli mit offenem Mund nebedem Pilot ghocket und hans nöd chöne glaube dases die Schönheit vo Natur würkli git 🌊🐠🌏

S'Great Barrier Reef isch es 2'300km langs Ökosystem und mer chan d'Struktur sogar usem Weltruum gseh (nöd dasi das ez selber chönt beurteileπŸ˜‚) es ghört au zu eim vo de siebe Weltwunder πŸ™Œ

De ganzi Usflug isch mitere Schnorcheltour verbunde gsi. Mer het sehr vieli Fishys gseh 🐑🐠🐟 und au en Babyhai 🦈, aber am Riff selber isch scho sehr viel kaputt und ganz vieli Koralle sind tot πŸ˜₯ De Helikopterflug isch die absoluti Krönig gsi 🚁 hauptsach z'mitzt im Nowhere hends eh Plattform ufem Meer wo de Heli chan lande 🚁

Ich han kein Filter verwendet oder d'Föteli bearbeitet - es gseht in echt würkli gnau so us, nei schöner πŸ˜‰

Beautiful Landscape

March 9, 2020 in Australia β‹… β›… 29 Β°C

Entlang am Great Barrier Reef nach Port Douglas und witer in National Park gseht mer wunderschöni Stränd 🏝 scho es schöns Gfühl barrfuess dur de Sand z'laufe und wiit und breit hets kei Mensche 😊 *glücklich bini*

As Autofahre im Rechtsverkehr gwöhnt mer sich mit de Zit, uf de falsche Stur bini nanie gfahre (zum Glück), aber praktisch jedes 3 Mal wenni blinke wett stelli zerst de Schiebewüscher ah bisi merke owww.. anderi Site πŸ˜‚

Praktisch überall, ah jedem öffentliche Platz findet mer so Hüttlis wie ufem Bild, dass sind Grillplätz. D'Aussies treffed sich da und mer fühlt sich wie ei grossi Familie. Sones tolls Volk πŸ˜†

D'Übernachtig ih dem Luxushuus mitte im Niergendwo isch fantastisch gsi. Im nöchste Bricht gits es paar Anektotene zu: d'Sabrina ide Wildnis πŸ˜…πŸ™ˆπŸ€¦‍β™€οΈπŸ˜‚

Sabrina im Regewald(ahgfΓΌhlt wie Urwald)

March 10, 2020 in Australia β‹… β›… 30 Β°C

D'Vegetation da isch einzigartig und wunderschön 🏞

Eh Flusssrundfahrt und Krokis beobachte isch lustig gsi, aber han scho schiss becho wo de Guide plötzlich schreit: Crocodile!! Crocodile!! 🐊 Mis Herz isch zerst mal id Hose gheit πŸ˜‚ und da gsehnis, nödmal 3 Meter vo mir entfernt schwümmts seeleruhig daher. De Guide het gmeint es het scho gesse, so bini also grad chli beruhigter gsi haha πŸ˜…

Min erste Schritt usem Auto im Regewald ahcho vergissi au nie πŸ˜‚ OMG! Denn das isch mini ersti Begegnig mitere 10cm!!! Riesespinne gsi und die isch nödmal ein Meter vo mir entfernt ghanget. Wers nur eini gsi, okay scho schlimm gnueg, aber nei es sind mind. 4 gsi!! πŸ˜₯ bin sofort zrugg is Auto und het chöne brüelle und schreie. Wo bini nur glandet? πŸ™ˆ wie überlebi ei Nacht da? Niemeh, niemeh tueni mir das ah..ja das sind mini erste Gedanke gsi. Ab dem Moment hani sonen Kontrollblick druff gha woni immer zerst links ufe, denn rechts obe und links une/ rechts une abchecket han ob eh Spinne umelungeret πŸ˜‚ Han die Nacht im doch "Urwald ala Sabi" überlebt und so schlimm isches den au wieder nöd gsi πŸ˜†πŸ˜…

Es het mega schöni Stränd ade Küste vo Queensland aber bade im Meer isch strikt verbote, ussert mer möcht d'Hauptspiess vomne 🐊 si. Zum Bade gits am Strand ihgränzti Gebiet miteme Netz kennzeichnet, damit mer nöd gfresse wird πŸ˜‚ und au wills relativ viel Qualle het πŸ¦‘

Fertig Regewald, Würmer, Spinne etc. πŸ˜‚ Morn gats ab id Zivilisation zrugg --> Melbourne is calling πŸ™

Great Ocean Road Part I

March 11, 2020 in Australia β‹… β˜€οΈ 23 Β°C

Nach 3h 30 Minute bini sicher und guet im Bundesstaat Victoria glandert und es gat bereits us de Stadt use ad Küste. De Grund; am Wuchenend söttis nurno 18 Grad si, aktuell isch 34 Grad und am Strand biz sünnele wetti ja nöd Fleccepulli πŸ˜‚

D'Great Ocean Road isch 243 Kilometer lang und füehrt alles de Küste nah durab, weg vo Melbourne - Richtig Adelaide πŸš™ Am Populärste sind d'12 Apostle wo mer nach ca. 150 km ahtrifft. Es handlet sich grundsätzlich um 12 Kalkblöck wo ca. 60 Meter höch sind (schön aber au nöd allzu spektakulär) πŸ˜… D'Fahrt ah sich bütet einiges meh 😊

Luegg dir mal gnau d'Farb vom Wasser ah 😍 das Blau, gmischt mitem Türkisblau isch de Hammer - mini Lieblingsfarb 😍😊 eifach nur ufeme Bänkli sitze oder am Strand, zuelose wie s'Wasser ruscht und de Welle zueluegge wies ade Küste breched 🌊 Natur puur gnüsse πŸ˜†

Die erste 150km sind gschafft ✌ am Endi vom Tag hani nüm wele und möge usem Auto usstiege für sonen "doofe" Lookout, gseht ja doch immer ähnlich us πŸ™ˆ Im Moment isch das de einzig Sport gsi woni mache, nebedem Stägeli uf und ab laufe und sogar das isch ahstrengend πŸ’‍β™€οΈπŸ˜‚