• Day 7

Tsitsikamma park

August 14, 2019 in South Africa ⋅ 🌙 14 °C

Vanmorgen vlak voor het weggaan even de zee voor ons huisje gefotografeerd, prachtig om te zien! Vandaag hadden we een hele actieve dag! We zijn gaan Ziplinen. Wat een ervaring, wat een hoogte en wat een snelheid waarmee je van boom naar boom gaat! De begeleiders waren superleuk, ze hebben ons zelfs aan het dansen gekregen, echt lachen!
    Daarna hebben we een wandeling gemaakt.
    En toen werden we opgewacht om te gaan kanoën en op een lilo, ( stevig luchtbed) te gaan. We gingen vanaf de zee een kloof in met zijn 2en in een kano om halverwege verder te gaan op een lilo. Daar was het water echt steenkoud.
    Wederom weer hele leuke begeleiders die wel van een grapje hielden. Aan het einde mocht er nog van de rotsen gesprongen worden. Roy, Tido en Mandy waren zo stoer om dat te doen.
    Op de terugweg even lekker een hapje gegeten in Kareedouw en plaatsje vlakbij en toen weer 10 km over een grindpad naar ons huisje, waar we dus weer in het donker aankwamen! Nog even relaxen, tas inpakken en dan morgen weer verder!