Anden dag i Washington DC 21/7

July 21, 2016 in the United States ⋅ 🌙 26 °C

Lige fra morgen af måtte vi stå ansigt til ansigt med vores situation, så vi fik ringet rundt og fandt ud af st vi i en nabostat godt kunne registrere en bil med et internationalt kørekort. Dog er det altså lidt tidskrævende at finde en bil, så vi har snakket med kilroy og er ved at få en aftale på plads om billeje. Vi må så lige ligge ca 8000 ekstra end vi havde regnet med, men så er det godt at "regnskabsdamen" her har lavet luft i budgettet til at det kan lade sig gøre :)

Efter flere timer omhandlende bil gik vi igang med den helt store booking af overnatning hele vejen til Chicago, så vi ikke er så sent ude som vi var med Washongton.

Efter booking indtil omkring kl. 1 tog vi bussen op til Georgetown og M street, hvor vi kiggede lidt i butikker og fik noget koldt at drikke på starbucks.

Vi købte pizza på Dominos som vi tog med hen til hostellet og spiste ude på terassen. Det var dejlig lige at sidde bare og slappe af. Vi fik lokaliseret et par outletcentre, så nu er det ud med shoppinggaderne og ind med outlet!!! 😃