Køredag til Chicago 26/7

July 26, 2016 in the United States ⋅ ☀️ 28 °C

Av for den fiestaen bliver prøvet af. Vi kom også til at dumme os lidt. Vi skulle tanke på den lange tur på omkring 900 km. Da vi havde tanket kunne vi ikke få bliver i gear, altså i drive, da det jo er automat gear. Vi prøvede at skubbe lidt til bilen og dreje rattet, men intet hjalp. Til sidste måtte vi spørge manden som tankede foran. Han satte sig ind trak lidt ned i håndbremsen og satte bilen i gear! Det var så pinligt!!! 😮 Det var aldrig sket i en bil med manuel gear!

Vi tog fra motellet i Niagara falls kl. 10.30 og kørte så ud på vores lange tur. Vores første stop var en tankstation, da vi lige havde glemt at der også skal benzin på sådan en bil :)

Vi stoppede på Wendys for at spise frokost og på et andet serviceareal, hvor vi fik burritoes til aftensmad ellers har det kun været toiletstop.

Undervejs var det meget vigtigt at få billeder af de forskellige velkommen skilte til de forskellige stater og det er lykkedes ved alle indtil videre! 😃

Chicago skal nok blive godt! Vi er nu rejst så langt at vi er i en anden tidszone, så jeg er nu 7 timer bagud i forhold til Danmark. Det bliver desværre kun værre og værre! Vi vidste dog ikke at GPS'en tog højde for set, så da vi troede der var et kvarter tilbage, så var der 1 time og et kvarter - det var så ærgerligt, især forsi jeg havde holdt mig i en time fordi vi snart var der. Vi fik travlt med et finde et toilet! 😉

Rigtig lang dag, men vi klarede det og er nu fremme og kan se frem til en god nats søvn før den står på sightseeing i morgen!