• Day 18

Køredag til Nashville 29/7

July 29, 2016 in the United States ⋅ ⛅ 25 °C

Så fik vi taget os sammen og stod op kl. 7 og var på vejen allerede kl. 8. Så stod den ellers på en otte timers lang køretur.

De første par timer gik med et enkelt toiletstop og ellers bare stille og rolig musik for lige at starte dagen ogsp selvfølgelig lidt morgenmad, som var smurt i går aftes.

Vi fik frokost på Steak'n Shake, hvor vi fik to taco salater og jeg fik lemonade og louise fik en millshake. Det var en god salat :)

Turen gik videre og vi fik et par stop til toilet og benzin, men ellers gik turen bare med at synge med på slle de gode sange, tage billeder af nye stater, spise snacks, kigge på den flotte natur og kigge på hvor de forskellige biler kom fra.

Vi kom endelig frem kl. 19, vi kom dog lige til at gå ind på det forkerte hotel - ups ☺️ men vi kørte hen til den ved siden af og fik tjekket ind.
    Værelset er fint og der er pool og morhenmad, så vi klager ikke!

Aftensmad blev på den mexicanske restaurant ved siden af. Det smagte meget godt! 👏🏻😉
    Nu står den på afslapning inden en lang sightseeing dag i morgen!