Første dag i Nashville 30/7

July 31, 2016 in the United States ⋅ 🌙 23 °C

Howdy Cowboy! 🇺🇸 Så er vi kommet til Nashville, country musikkens hovedstad! Det mærker man hurtigt på deres lidt bonderøvs accent og deres cowboystøvler.

Vi bor nu et sted med morgenmad og selvom udvalget ikke er så stort, er vi meget tilfredse. Vi kan selv lave vafler, der er havregryn og lidt kage samt brød med lidt til. Det er en opgradering i forhold til vores brød med nutella.

Det blev ikke så godt vejr i dag, så i dag stod den på outlet malls. Der ligger to store her omkring Nashville. Vi startede i Lebanon Premium Outlet, hvor vi brugte omkring 5-6 timer og derefter tog vi til Opry Mill Outlet, hvor vi tilbragte omkring 4 timer. Det er jo et rent mekka af mærkevarer, så jeg er tilbage i mit mærkevaredyr image! 😃 Louise fik selvfølgelig kigget på cowboystøvler. Hun kunne passe ret godt ind hernede😃 Efter en frygtlig masse shopping og en hav af mennesker kørte vi ind mod byen for at spise og se live musik på Wildhorse Saloon. Her optrådte Brother Trouble og der var en Line Dance session.
    Vi skulle dog først finde en parkeringsplads og det er jo altid en udfordring, men vi fandt frem til en plads, hvor man skulle betale lidt. Pludselig kom der så en mand op og sagde, at der var en gratis plads lidt henne af vejen. Jeg tænkte "gud en flink fyr", men selvfølgelig ikke. Han ville selvfølgelig have penge for det! Han fik 3$ også gik vi og det var heldigvis billigere end den anden!
    Vi kom frem til wildhorse saloon men vi kunne desværre ikke spise der, da køkkenet havde lukket, da vi kom lidt over 22. Vi tog derfor over på Pita pit. Det var en god pita, med cola til, da vi har fundet ud af at mange blander fx sprite med vand og deres vand smager virkelig af klor! Cola er derfor altid en sikker løsning.

Vi gik derefter på Wildhorse Saloon og hørte musik og dansede sammen med de mange cowboy klædte mennesker :) Det var rigtig sjovt! Vi styrede bare til det der line dance :)

Vi tog hjem kl. 00.30 og nu er kl. 2, så nu skal vi sove. Godnat 😴