Tredje dag i Panama 21/8

August 21, 2016 in Panama ⋅ ⛅ 26 °C

Den sidste dag i Panama gik primært med solbadning indtil skyerne trak sig sammen. Vi gik derefter ned til et bord på 12. Etage, hvor vi sad og snakkede med Pernille og så håndbold samtidig. Det var vikdt spændende! Jeg er så glæd for at jeg så kampen. Det var en sand fornøjelse at se dem slå franskmændene! 🇩🇰 15 medaljer til Danmark hvor er det fantastisk!
    Vi skulle derefter have frokost, så vi forventede skulle være på restauranten på hotellet, men den havde lukket, så vi måtte ud og finde en restaurant.

Vi gik lidt ned af gaden og fandt en restaurant, hvor vi delte en grande pizza. Da vi sad derinde begyndte det at regne helt vildt! Det stoppede heldigvis igen, så vi kunne komme tilbage til hotellet. Der var dog lige det at vi havde glemt hotelkortet på restauranten, så vi måtte tilbage i flip flops og hente det. Det endte med at vi havde mudder op af benene. Ikke lækkert!
    Vi skiftede derefter til alm sko for at gå i en souvenir butik, hvor de havde Panama hatte. De var desværre lidt for dyre.

Om aften slappede vi af på værelset og planlagde de næste dage i Los Angeles. Vi spiste på restauranten, hvor vi var første nat. Det var godt og vi kunne se slut cermonien i OL. Vi gad dog ikke sidde der hele aften, så vi løb tilbage til hotellet for at se resten.

I morgen går turen tilbage til Los Angeles, hvor der snart tages hul på de sidste 14 dage af min rejse. Det er vildt at tænke på!

Godnat 😴