Great American shopping

March 12, 2019 in the United States ⋅ ☀️ 27 °C

Na ons ontbijt en het bezoek aan walmart, zijn we naar een aantal shopping malls gegaan, om Amerikaans te shoppen. We zijn bij een Best Buy geweest, wat een mega grote mediamarkt- achtige winkel is. Hier waren veel apparaten en zeker bij de wasmachines en koelkasten hebben we verwonderd staan kijken. Zo groot als die zijn! Daarna zijn we bij de target geweest, waar ze zo goed als alles verkopen wat je in huis nodig kan hebben. De hoeveelheid merchandise die ze hier verkopen is echt geweldig. Van alles ligt er wel wat! Daarna zijn we naar de dademall geweest, een wat luxer winkelcentrum met winkels van alle grote merken. Hier hebben we gegeten bij philly’s burgers, waar je frietjes krijgt met een berg cheddar en spekjes. De limonade was vooral erg lekker, maar wel mierzoet! In dit winkelcentrum was een Lego store, een Disney store en een winkel met Tesla’s. Bij de Disney Store ben ik natuurlijk even los gegaan! Deze was veel groter dan in de UK en ze hadden ook meer voor volwassenen!
    Toen zijn we terug gegaan naar tante dee en oom ton. Zij namen ons mee naar de Dolphin Mall. Dit zou dichtbij zijn, maar hun dichtbij is heeeeel anders dan onze dichtbij, aangezien het bijna drie kwartier rijden was. Dit winkelcentrum was ongeveer de grote dat je een Amerikaans winkelcentrum zou verwachten. Éen van de winkels had zelfs een eigen aquarium. Hier zijn we voor het eerst naar een Hot Topic geweest. Dit is een winkel met allemaal spulletjes die passen bij elke fandom! Vooral de blindbags zijn erg leuk!
    Er was een groot foodcourt waar we lekker hebben gegeten en daarna gingen we terug naar huis. We waren super moe!