Magic Kingdom Blog

March 15, 2019 in the United States ⋅ ☀️ 29 °C

Vandaag gingen we naar Magic Kingdom. We moesten vroeg ons hotel uit, zodat we in ons Disney hotel konden inchecken. We zitten in het Disney’s All Star Music Resort! Het inchecken duurde een beetje lang omdat wij graag kamers in de buurt van Papa’s vriend wilde hebben. Dit lukte uiteindelijke en we kregen onze magic bands, buttons en gratis extra fastpasses!
    De magic bands zijn onze entree tickets, fastpasses, hotelkamer sleutels, foto bewaarders en nog veel meer. Super fijn en gratis bij onze boeking!
    Vanaf het hotel konden we met de bus naar Magic Kingdom en gelukkig waren we er best vroeg. Hierdoor waren we snel in het park en konden we aan onze eerste attractie beginnen.
    We zijn eerst in de Jungel Cruise gegaan. We hadden een super sarcastische skipper die veel woordgrapjes klaar had voor onze cruise. Geweldig! Daarna moesten we snel door naar onze fastpasses voor Splash mountain. Deze attractie is zo ontzettend tof! Alleen werden we wel zeik nat. Gelukkig is dit in het warme weer van Florida geen probleem! Daarna hebben we Haunted Mansion, Little Mermaid, Space Mountain, Carousel of Progress en the people mover gedaan en hebben we in Tomorrowland gegeten. Tip: als je bij een self service restaurant vraagt om een cup of ice water, dan krijg je gratis water! Super fijn met dat warme weer!
    We hebben daarna Pirates of the Caribbean gedaan en een speurtocht, de Enchanted tiki room, It’s a Small World en Hall of Presidents. De laatste was veel mooier en interessanter dan we hadden verwacht! Er was een geweldige video en audio animatronics van alle presidenten!!
    We zijn ook nog naar Country Bear Jamboree gegaan, Seven Dwarfs Mine Train en Geert heeft de raket de ruimte in zien gaan! We aten bij een restaurant tegenover Splash mountain en besloten onze laatste extra fastpass in te zetten voor Big Thunder Mountain. Na een lange dag gingen we op weg naar de uitgang en deden onderweg Haunted Mansion, Winnie the Pooh en Buzz Lightyear!
    Een zeer lange maar geweldige dag!!