• Day 11

The Keys

March 21, 2019 in the United States ⋅ ⛅ 24 °C

We werden wakker in Homestead en kregen ontbijt in het hotel! We hadden waffels en pannekoeken. Super lekker.
    Daarna gingen we op weg naar the Keys. Er is 1 lange weg die daar naar gaat en die reden we af.
    We waren op weg naar een Bird Sanctuary, waar men gewonden tropische vogels opvangt! Dit bevind zich op het eerste eiland Key Largo en is geweldig! Er zijn veel vogels die daar blijvend zitten, maar ook vogels die weer de natuur in kunnen. Ze hadden uilen, gieren, pelikanen, stelte lopertjes, papegaaien en blue jays! We hebben rustig rond gekeken en veel gezien.
    Daarna gingen we door naar een strand. Hier hebben we lekker in de zon gelegen en pootje gebaaid. Het water was erg koud, dus zwemmen was niet echt lekker. We hebben daar ook gewandeld en het was zo mooi!!
    Vervolgens zijn we naar lokale winkeltjes geweest en terug gegaan naar het vaste land. Hier hebben we lekker gegeten en een walmart bezocht.