Gators

March 24, 2019 in the United States ⋅ ⛅ 26 °C

Vandaag begon met een lekker ontbijtje bij Denny’s of eigenlijk meer brunch. Geert had t-bone steak en ik had do it yourself slam (eieren, spek, ham en worst). Super lekker, maar altijd zo veel!
    Oom Ton had ons verteld waar we de Everglades in konden, dus gingen we die kant op. We reden over Bird road, wat een weg is waar oom ton en tante Dee bijna aan wonen. Ze zeggen ook regelmatig van: oh dat is dichtbij, dat is aan Bird road. Maar Bird Road is lang!! Hij is meer dan 22 kilometer!
    Na het uitrijden hiervan gingen we door een wijk heen en kwamen we bij een meer afgelegen gebied. Hier kwamen we op een weg die echt naar de Everglades ging!
    Bij de Everglades hebben we een tijd rond gereden langs een beek. Eerst zagen we totaal geen alligatoren, maar na het zien van 1 zagen we er steeds vaker 1! We hebben een super kleintje gezien en een hele grote.
    Na de Everglades wilden we naar een park, maar dit viel tegen. Het was meer een open veld met wat bomen waar families aan het chillen waren. Dus gingen we verder.
    We hebben even bij de Target rond gehangen en wat gedronken. We hebben daar ook voor tante Dee kattenvoer gekocht, want ze heeft 11 katten! Of eigenlijk alleen Fred en de rest zijn zwervers of van mensen die ze verwaarlozen. Er komen er steeds meer. En als kattenliefhebbers ;)
    We hebben bij hen thuis een spelletje gespeeld (alleen Geert en ik, want oom Ton en tante Dee waren druk in de tuin) en we hebben samen pizza gegeten!