• Day 15

Crandon Park and more

March 25, 2019 in the United States ⋅ ⛅ 26 °C

Vandaag was in eerste instantie regen voorspelt, maar het bleef gelukkig redelijk droog. We hebben eerst gekeken wat we allemaal hebben gekocht, aangezien we een extra koffer mogen meenemen naar Nederland (betaald hoor). En die gaan we zeker nodig hebben hahaha...
    Daarna zijn we op weg gegaan naar Crandon park op Key Biscayne onder Miami Beach. Het zou een mooi rustig park met een strand zijn.
    Het park is deels een prachtig strand met een groenblauwe zee en een park deel met een mangrove en duinachtig deel. We hebben eerst op het strand gewandeld, waarna we naar een touristen punt zijn geweest. Hier hadden ze opgezetten dieren en aquaria. Er was ook een klas die les kregen over schildpadden, wat super leuk was. Overal rond het pand liepen lizards in werkelijk alle maten. Sommige waren intimiderend groot!
    Vanaf dat punt zijn we gaan wandelen naar een uitkijk punt. Het was prachtig weer, misschien zelfs een beetje te warm om te wandelen. We gingen onder een afdakje even uitrusten, toen er iets op ons af kwam. Ik dacht een kat, want hij had een lange staart. Maar het bleek een wasbeer te zijn! Het was echt een cutie, maar wasberen hier kunnen hondsdolheid hebben, dus hielden we onze afstand. Hij hield zijn handjes op voor eten, maar dat is natuurlijk helemaal niet goed voor het beestje.
    Vervolgens liepen we over een flonder naar het uitkijkpunt. We konden een ondiep rif zien met visjes, ibisen en de kust van Miami. Het was super stil en het uitzicht was prachtig!!
    Daarna zijn we terug gelopen en zijn we met de auto naar de international mall of miami gereden. Lekker in de airco😅.
    Hier hebben we lekker gegeten en wat gewinkels. Zeker Box Lunch was een erg toffe winkel.
    We hebben net samen gegeten bij de Chili’s. Tante Dee en Oom Ton hadden al gegeten. We hadden weer heerlijke steak!