• Kamperen Masatepe

December 20, 2019 in Nicaragua ⋅ ⛅ 29 °C

Na het middageten zijn we op pad gegaan. Na zo'n 3 kwartier rijden kwamen we aan bij Flor de Pichote. De natuur is in dit jaar getijden heerlijk groen. We hebben een mooie camp plekje uitgekozen. Met mooie overkapping. Na het opzetten van de tent heerlijk gaan zwemmen en wat gedronken met uitzicht op meer van Massaya. Daarna maakte we een avondwandeling. K geniet enorm van de kinderen. Ieder met zijn eigen karakter en leuke leeftijd dingen. Joanne aan het ontdekken, met een stad/stok voorop follow the leader. Na het maken van een groepsfoto bij een viewpoint was Claudia haar mobiel kwijt. Maar met haar smartwatch kon ze hem traceren. Cors waagde zich langs de rotswand onder toeziend oog van Helen naar beneden. En zo eindigde deze wandeling niet in een mineur. We hebben heerlijke wraps gegeten en nog een spelletje kwartet gespeeld. Julian heeft op school gewerkt over Mozes, hij wil dus graag van Mozes 1: Mozes in het biezenmandje. Quix is hier ook favoriet. We moeten nog even onderzoeken hoe het komt dat Helen telkens wint. We hebben erg veel lol met de Spaanse woorden, gisteren vooral herhaald. Ik hoor geluid in de andere tent denk dat ze wakker aan het worden zijn is ook al zes uur en licht.Read more