• Grens oversteek Nicaragua -Costa Rica

January 7, 2020 in Nicaragua ⋅ 🌧 3 °C

Inmiddels zit ik in het Hilton hotel in Liberia Costa Rica onderuit op de bank.
    Cors had het mooi geregeld, zodat ik met Anneleen gzb-vrijwilliger met zijn auto naar grens kon rijden. Zij moest voor boardingrun even het land uit.

Met Anneleen gezellig gekletst over van alles o.a. dat er een jongerengroep van gzb gepland staat naar Nicaragua aanstaande zomer
    Dus als jullie nog enthousiaste jongeren weten, geef het maar door. Nicaragua heeft schitterende natuur, gezellige mensen, lekker eten en het is altijd mooi om medechristenen te ontmoeten over de grenzen.

John & Marjan ontmoette we bij de grens zij waren voor verlof in Nl geweest en kwamen vanaf airport Liberia. Zo kon ik met hun taxi weer naar de airport en zij met een volle camionette weer richting Managua.
    Het was vreemd om 1.15u met iemand in de taxi te zitten die je niet verstaat. Maar al slingerend sprak de taxichauffeur soms wat in op google translate. Daardoor hield ik het al snel voor gezien. Maar taxichauffeur had nog wel een vraag: of ik zijn zoon nog niet even wilde begroeten. Oei, maar gezegd dat ik zo snel mogelijk naar airport wilde.

Heb nu nog behoorlijke wachttijd voor de boeg maar nog heerlijk boek en haakwerkje. Net even wat gedronken in het restaurant en over 2 u ga ik richting airport.

Foto gemaakt door Johan om naar Cors te appe dat hij mij heel in de taxi stopte. Is stiekem toch wel heerlijk als je broer zo zorgzaam en beschermend voor/over je is.