• Day 11

Furnas szállás - hányadik is? Ötödik :O

September 7, 2019 in Portugal ⋅ ⛅ 18 °C

Korán indultunk, mert elvileg 9kor van checkin, ami furcsa, mert 12.30kor meg checkout, szóval valami nem okes, de ne ne rajtunk múljon.
    Átautóztunk a hegyeken, csodás kráter völgybe érkeztünk meg. Találtunk egy már nyitva lévő pékséget, Kata szerint itt volt az első jó coffe latte a szigeten 😁 plusz egy sajtos sonkás szendvics meg valami kis helyi süti, ami sajnos tegnapi volt, nem friss, de azért jó.

Megérkeztünk a címre, basszus egy botanikus kertben van egy ház, ahol vannak apartmanok, meg a kért mélyén egy nagyobb sátor. Gyönyörű környezetben.
    Viszont a házigazda sehol. Nem találtuk. Írtam neki smst, aztán elindultunk körbe nézni a környéken.
    Válasz is jött, kiderult majd csak 12.30kor vehetjük át. Fasza, akkor addig nézelődjünk. Felmentünk egy miradouroba, ahonnan láttuk körbe a hegyeket/kráter szélét, meg a várost lent, ahogy füstöl itt ott. Megnéztük utána a várost gyorsan, erről később.
    Végül vissza mentünk a helyre, kicsit durcisan hogy elment a fél nap, de olyan hihetetlenül kedves házigazda volt itt is, hogy rögtön elszált a harag. Körbe vitt a kertben, mondta hogy most akkor az egész a miénk amíg itt vagyunk, mutatta a grillezőt, fa kikeszitve, használjuk nyugodtan, majd megmutatta hogy a tiszteletünkre még egy magyar zászlót is felhúzott, meg elmesélte hogy volt Budapesten két éve, mennyire tetszett neki és hogy a magyar emberek mennyire de mennyire kedvesek (🤔).

A lényeg, hogy nehéz kezdés után remekül sikerült a szállás foglalás.