• Day 15

Túra a két színű tavak körül

September 11, 2019 in Portugal ⋅ ⛅ 20 °C

A neve a helynek: Reserva Florestal Natural do Morro Alto e Pico da Se
    A környezet: eszméletlen. Zöld ezer árnyalata, mindenféle növény, virág, bokor, moha, zuzmó, csermelyek folynak úton útfélen.
    Autóval nagyon könnyű megközelíteni, sőt, igazából sétálni se nagyon kell, mindegyik pontja közel van az úthoz, mi mégis inkább körbe sétáltunk, mert így látszik rendesen hol vagyunk.
    Van kiszáradt kráter tó, madár rezervátum (Caldeira Branca) kiépitett lessel, és a lényeg: a két színű tavak - Lagoa Funda, Lagoa Comprida (jaja, kétszínű, mint Sete Cidades-ben). Csak itt a két szín azért van, mert az egyik tó alacsonyabban van, és emiatt máshogy esik rá a fény.
    Baromi jó volt itt sétálgatni, tényleg gyönyörű. De a tudat a legjobb, hogy most egy fennsíkon vagyunk, nem messze tőlünk jönnek a függőleges sziklafalak az óceán partig, és az összes víz, ami itt összegyűlik vízeséseken keresztül fog leömleni, és azt is mindjárt megnézzük.