• Day 15

Fajazinha és Faja Grande

September 11, 2019 in Portugal ⋅ ⛅ 22 °C

Miután körbe sétáltuk a tavakat, megéheztünk, irány a másik tervezett túra kiindulási pontja, Fajazinha, majd ott veszünk valamit. Az út a fennsíkról egyszer csak egy baromi nagy szakadék mellett ment le, elénk tárult A Völgy. Több száz méter magas, szinte függőleges élénk zöld falak, és millió vízesés ömlik le a fennsíkról. Csoda.
    A falu nagyon cuki, persze tök üres, pár ember ül egy téren. Kérdeztük bolt merre, mondták ez az, de 4-kor nyit. Akkor irány Faja Grande, elvileg ott is van volt.
    Ez is ugyanolyan aranyos, szép falu, annyi különbséggel, hogy sokkal jobb a háttér, vannak éttermek, boltok is, meg közvetlenül lent van az óceán parton. Sok sok fekete bazalt a parton (itt folyt be a láva anno régen), ezeken hatalmas hullámok csapdosnak, ijesztő és érdekes egyszerre.
    Az hogy vannak éttermek és boltok, azon nem azt kell érteni, mint pl a Balaton parton, hanem azt, hogy van nyitva egy kisbolt meg két kis étterem, de ez már itt soknak számít, jó nagy nyüzsgő turista paradicsomnak 😂
    Bevásároltunk, kiültünk az óceán partra és a túra előtt bekajáltunk.