• Day 23

Lisszaboni megálló

September 19, 2019 in Portugal ⋅ ⛅ 17 °C

A gépünk elvileg itteni idő szerint 22.30-ra érkezik és reggel 10.20-kor menne tovább. Nem akartunk szerencsétlenkedni a reptéren, meg földön fetrengeni, ezért 3 hét mászkálás után pár napja megbeszéltük, ha van olcsó opció a reptér környékén, inkább aludjunk egyet Lisszabonban. Találtunk, Lisbon Hostel Terminal 4, két főre 38 euró egy este. És 15 perc gyalog a reptértől.
    A gépünk 30 perc késéssel szállt le, plusz valahol a libalegelő szélén állt meg, 3 busz jött az utasokért és még vagy 10 percig vittek a reptéren belül busszal. Onnan pedig a kijárat volt még vagy 15 perc, tehát végül a hostelbe a tervezett 11 óra helyett éjfélre érkeztünk. A házigazda rendes volt, mivel mondtuk, hogy korán megyünk tovább, ezért a reggelit becsomagolta és kikészítette nekünk.
    A konyha rész szuper, a szoba megfelelő emeletes ágy van és a szobából nyílik a fürdő, ez annyira nem az igazi, mert már a többi ágyon aludtak és mi nem akartunk zajongani.
    Eseménytelen este, korai kelés, irány a reptér. Kicsit korábban kiérünk így, de valahogy majd csak eltöltjük az időt.
    Nagyon furcsa, szokatlan, zavaró ez a sok sok autó, ember, zaj, dugó, forgalom. Teljesen elszoktunk tőle, most elég nehéz szembesülni a világgal, pedig egyáltalán nem éreztük azt az utóbbi hetekben hogy most teljesen kimentünk a világ végére, most mégis szokatlan elsőre.
    10.20-kor indul elvileg a gép, odaállunk a kapuhoz miután bejelentik honnan fog indulni. 10 körül beszállunk, tök jó, időben vagyunk.
    Aztán vártunk. Jött az SMS a TapAirtól hogy később szállunk fel, majd megint. Végül röpke másfél órával később sikerült elindulni.... Nehéz ez a hazatérés...