Johannes De Vries

Joined May 2019Living in: Stiens, Netherlands

Made it de Noordkaap

June 13 in Norway ⋅ 🌫 4 °C

De bestemming waar het allemaal om ging hebben we gehaald. Foto's volgen eerst een maaltijd, we kunnen pas om 01:00 op de foto met de Globe. Dat wordt het hoogte punt van de dag en van de missie dus mis het niet. Ik probeerde een timelaps te maken van de middernachtzon maar helaas werd het bewolkt.
    Het was ook even wachten, maar om 1 uur kon de we eindelijk richting de noordkaap om een paar mooie foto te maken. Wat een mooie ervaring om met je uit 1983 jaar oude minitje hier te staan. Nog lange reis te gaan met zijn tweetje en een oranje aanhangsel.

Alta prachtig stadje

June 12 in Norway ⋅ ⛅ 9 °C

De reis richting de Noordkaap gaat verder via Alta. De prachtig mooie fjorden combinaties. De mooie vissers plaatsjes met zalm kwekerijen. En in Alta wat extra olie gescoord voor de Mini want we hebben een kleine lekkage gekregen die ik niet kan verhelpen. Dus maar wat extra erbij. Wat prachtig om hier te zijn ook al zijn het kleine korte pauzes maar adembenemende uitzichten en mooi momenten. Op naar de Noordkaap samen met team Hilux die ook wat te voortduren hebben met zo,n kleine tomaten blikje in de Spiegels. Haha thanks guys #bramsteffrallyteam #alsjeenkelmaarkoudis #Noorwegen #roadtrip #Balticsearally2019 #team20minions #donaties #annapatat #brandwondencentrumbeverwijkRead more

Op weg naar hoge witte bergen.

June 12 in Norway ⋅ ⛅ 13 °C

Erg mooi uitzicht vanuit de auto nog paar uur te gaan. Voor opslaan basis kamp. Gelukkig heb ik goeie maat Gerard die verplicht meer meters moet maken. Omdat ik bij een mission posible akt even mega door mijn enkel heen ging. Dus maar wat ijs erom en no pain no gain zal ik maar zeggen. Hopelijk valt het mee.
    Ben geen jonkie meer van 20 jaar......kom ik achter.....
    En door......
    #balticsearally #verzwiktenkel #niethuile #team20minions

Party time en chilling

June 11 in Norway ⋅ ☀️ 9 °C

Feestje met alle mede baltic sea rijders. 9 graden en harde wind. Maar vroeg op nest straks ff lekker proberen te slapen. Morgen weer lange dag. Kleine impressie van de dag.

Pool cirkel 66°33N

June 10 in Norway ⋅ ⛅ 7 °C

Prachtige ervaring om er een keer te zijn geweest. Noorwegen bij de poolcirkel. Heb een steentje gelegd als teken van passage. De pittige afstand die we hebben afgelegd 830km werd door de super mooie omgeving vaak teniet gedaan. Omdat je steeds wat nieuws ziet. Immense watermassa's die van de berg neer storten. Het wild leven op de route super om dit te zien.
    Team Hiluxpower is zijn 1 pk weer kwijt en heeft er weer wat meer gelukkig, maar zodat ze vanacht weer konden aansluiten. Nu op de veer dienst richting Lofoten die mini wat liefdevol behandelen met wat smering hier en daar. Hebben we eigenlijk een rustdagen met de baltic sea party op Lofoten.
    Kwam nog een mooi plaatje tegen halverwege die ik jullie uiteraard niet wou onthouden (Met een knipoog natuurlijk) #balticseacircle2019 #team20minions #Hiluxpower #goeiedoel #rkzbeverwijk #brandwondenslachtoffers #erkannogveelmeerbij
    www.teammini-ons.nl

Never miss updates of Johannes De Vries with our app: