• Day 3

Enköping naar Vilhelmina

February 22, 2022 in Sweden ⋅ ☀️ -10 °C

Vandaag werden we om 06:30 wakker in de auto in Enköping. Het was een korte nacht en we hebben een lange rit voor de boeg. Bij de parkeerplaats is een toilet gebouw, maar de code die we hebben gekregen werkt helaas niet (zoals niks hier lijkt te werken). We rijden daarom eerst in alle vroegte naar een McDonalds vlakbij Enköping waar we ons wat opfrissen (tanden poetsen) en thee en koffie halen.
    We willen vandaag naar Vilhelmina rijden, waar de hele groep bij elkaar zal komen. We hebben prachtig weer en genieten van de zon en het uitzicht. De opdracht van de dag is om naar een spookstad te rijden en hier op de foto te gaan met het meest spookachtige huis en hiermee op de foto te gaan. We zijn hier rond 16:00 aangekomen en het uitzicht is prachtig!
    We zijn daarna meteen verder gereden naar Vilhelmina, waar we een hotel hebben geboekt. Hier is het grootste deel van de groep nu ook een we hebben gezellig bij kunnen praten en een drankje gedronken.