• Day 2

Dag 2- Dubai na Istanbul

August 7, 2022 in Turkey ⋅ ⛅ 24 °C

So, ek begin die dag maar by 00:01 vanoggend, aangesien dit omtrent is hoe laat ons in Dubai aangekom het... Die mense op Dubai se lughawe is vreeslik vriendelik en behulpsaam, nog voor jy dink dit lyk of jy verdwaal spring daar iemand iewers uit en help jou. Ons het tot omtrent 4 uur rondgeloop (Ja, die oggend!), kossies gekry, Damian sy droom winkel ontdek ('n Hele Nutella winkel!) En toe gaan slaap ons... Ons het nooit gedink dat ons so diep sal slaap in die publiek nie, maar ons het verseker uitgehaal en gewys! Ek het myself boeglam geskrik toe die interkom net na ek aan die slaap geraak het aangaan en 'n mannetjie begin sing... Moslem area en so... Heellaas het ek herstel van my hartaanval en toe nou baie lekker verder geslaap. Ons het na ons slapie toe nou gaan board om verder te gaan vlieg. Baie pret toe ons uitvind dat ons toe nou nie langs mekaar op die vliegtuig sit nie. Ek eindig op tussen twee Turke en Damian darm saam ander Suid Afrikaners. Ek kan nie veel van die vlug onthou nie, want ek het weereens te lekker geslaap! Die kos was well baie lekker! Aangekom op die lughawe het ons gou geskarrel om n simkaart te koop, tasse te kry en toe gaan soek ons 'n bus in die rigting van waar ons bly. Die mense jok nie as hulle sê Turkeye se strate stink en is vuil nie, mens raak gelukkig soms gewoont aan die reuk. Na die bus is ons toe nou op 'n tram vir die volgende stukkie. Die mense is vreemd en die mannetjie wat langs my gestaan het, het sommer 'n paar keer net daar in die treintjie gespoeg! Ek het hom amper maniere geleer! Ons moes die laaste 2 km omtrent stap tot by ons hotel en ek kan eending sê, die hitte is nie 'n man se maat nie! Die mense hier help darm as mens verdwaal en vertrou blykbaar die samelewing vreeslik baie, aangesien hulle sommer die hotel ooplos en heeltemal iewers anders was. Ons kry toe darm ons kamer, baaaaaaaie trappies op en toe raai raai... Vat ons 'n slapie! Heerlik! Die naglewe hier is nogal indrukwekkend en ons het 'n HEERLIKE aandete geëet! Ons het toe nou maar bietjie gaan rondloop en is nou weer by die hotel, 23:45 en verseker reg vir my volgende slapie! Oh ja! Fun fact... Ek verbaas my aan hoe vet die "stray" diere hier is! Die mense kyk definitief steeds na hulle...
    Baie groete en liefde uit Warmland!

Okay, I'm starting our day at 00:01, seeing that that's more or less the time we landed in Dubai. The people at the airport are super friendly and you can just think that you might be lost and then someone jumps out of nowhere and guides you. We explored the Airport until 4ish (Yes I know... No one believes me when I say that I stayed up for so long), got some food, visited Damian's dream shop (A Nutella shop!) and then we went to sleep. We never thought it is possible to be sleeping so deep in public! Just after I fell asleep, the intercom guy decided to give me a mini heart attack with his prayer... After I recovered from that, I took an amazing nap! We went to our gate and boarded after we woke up. We realised with a shock that we are not seated next to each other. I ended up sitting between two Turkish people and Damian had South Africans next to him. I cannot really remember anything about the flight, seeing that I took another amazing nap! The food was amazing though... We quickly went to get a sim card as we arrived and then we took the bus to get closer to our Hotel. We then changed from our bus and hopped onto a tram. The streets are very dirty and stinky, but you get use to the smell... The guy on the Tram spat a few times (IN the tram!) And I almost taught him some manners... We then walked the last 2 km's to our hotel and I almost died of the heat! The people here are very trusting, seeing that they left the hotel open, not being close to it... We eventually found our room and then... You guessed it... Took another nap! The night live here are quite vibrant and we ernt for an amazing dinner at one of the restaurants. Afterwards we scrolled through the streets and eventually got back to the hotel now, 23:45 and I'm definitely ready for my next sleep... Fun fact I'm amazed about how fat the stray dogs and cats are, the people are definitely still looking after them...
    All our love from this oven!♡