Wonderland Canada

June 25, 2008 in Canada ⋅ ⛅ 24 °C

Eindelijk weer om in onze backyard te eten. Er is achter het huis een klein plaatsje waar je ‘s avonds lekker in de ondergaande zon kunt zitten...maar tot nu toe was er te weinig zon.
    Vandaag was het raak.
    En we waren ook wel aan wat rust toe, want we hebben een hele dag met Robbie in Wonderland gelopen. Een groot attractiepark met tientallen achtbanen, attracties, spookhuizen, ballegooi-tenten, en veel, heel veel snoep en ijstenten. Wel grappig om te zien. Vorig jaar waren we in Amerika in een vrijwel identiek park. Daar voel je je echt buitenlander tussen de Amerikanen. Hun beleving van zo’n park is zo anders en veel intenser. De Canadezen daarentegen zijn eigenlijk inwisselbaar voor Nederlanders. Als je de taal niet zou horen, zou je nauwelijks verschil zien.

Er er was een heel groot waterattractiepark bij, tot grote vreugde van Robbie. Vol overgave stortte zij zichop het bad en de grote spectaculairewaterglijbanen.

En natuurlijk moest ze weer op de foto met alle beroemdheden (ik noem ze maar even voor het geval je geen idee hebt wie het zijn: Scoobeedoe, Diego, Blues).

Morgen duiken we het centrum van Toronto in....ben benieuwd.