• Day 14

Thuis

August 24, 2017 in Belgium ⋅ ⛅ 14 °C

Tegen 05:20 zijn we thuis. Recht naar huis gereden na de ferry en blij dat we er zijn.
    Even slapen en tegen de middag starten we met het uitladen van de camper. Kuisen en tegen 15:00u breng ik hem terug naar de verhuurder. Alles ziet er goed uit buiten enkele kleine krassen van de takken in Ierland. Dat heb je met hele kleine weggetjes.
    Met wat geluk krijgen we onze borg snel terug.

Ierland:
    -Bijna geen vuilbakken onderweg en toch een heel proper land.
    -De meeste parkings zijn niet camper vriendelijk en hebben een hoogte barriere.
    -Zeer vriendelijke mensen
    -Alle persoonlijke land afgezet met leien en stenen muurtjes.
    -Heel mooi land en zeker als de zon schijnt. Het is wat vergelijkbaar met Schotland. (logisch als je de ligging vergelijkt )
    -3352 Km gereden waarvan +-200Km Naar Duinkerke en 590Km in Engeland en nog eens terug langst dezelfde weg
    -Files in Engeland zijn net zo normaal als bij ons alleen blijven de meeste op hun rijvak waardoor er veel minder stress is