• Day 9

Day 8

January 9, 2019 in Argentina ⋅ ☀️ 7 °C

Ešteže sme dali tú loď na poobedie, bo vstávame, keď je slnko už vysoko. Kúpeľ v jazere, na nezaplatenie. Znovu tá prašná cesta do prístavu Punto Banderas na nalodenie. Ľudí ako múch. Ušiel sa nám flek len v spodnej časti, ale vraj je tu huliaca paluba. Všetci sa sem hrnú, a to ich fajčí len zopár. Doprdele s nimi, akurát čo zavadzajú. Cez Upsala Canal k Upsala Glaciar, stojíme pri nejakom kuse ľadu, sakra ďaleko od ľadovca. To je ale výlet, ešteže je loď dosť veľká, bo ľudia sa presúvajú zo strany na stranu podľa pokynov reproduktora, ovce. Furt všetci zavadzajú. Ľadové kryhy plávajú dookola, zatiaľ sa im pilot úspešne vyhýba. Spegazini Canal k rovnomennému ľadovcu. Drinky si ľudia chladia kusmi z jazera. Opäť pauza, tu aj fučí, ľudia sa prelievajú zo strany na stranu. Najvyšší bod ma 135 metrov, tentokrát sme bližšie. Pridávame sa k davu, chladíme si drink ľadovcom. Ináč zhrnuté, nuda na lodi. A deň v prdeli, špekulujeme, kde hlavy zložíme. A víťazom je.... vlastne iná možnosť tu v okolí nie je, len späť prašnou cestou do rovnakého kempu, ako minulú noc. Patagónsky Condor nám robí predstavenie, asi sa mu tie nudle s párkami páčili.Read more