• Day 13

Day 12

January 13, 2019 in Chile ⋅ ☁️ 10 °C

Sme sa hotovali na skoré vstávanie. 9 je vlastne v našom prípade dosť skoro, no ono to bolo vlastne pred 9tou. Pojedli sme skoro všetky zasoby a vyrážame, počasie praje. Highlight parku, Mirador Base Las Torres. Prevýšenie je asi 800 metrov, slnko peče, miestami fúka, ale je dosť teplo. Cez les, potom prašná, šutrová anakonec len šutre. Otvára sa jazero v obklopení veží, meškám asi 20 minút, veď ono nezdrhne. Voda ľadová, z ľadovca, asi preto. Pobudli sme, pokochali sa, nohy schladili a ide sa naspäť. V Chileno camping dávame cigu a pivo a to mi nesadlo. Zvyšok mám krízu, poležím asi 20-30 minút a v poho. Chalani zatiaľ dávajú naspodku kúpeľ v Rio Ascencio, pez breptania sa pridávam. Studené ale refreshing. Dali sme asi 22 kilákov, a pivo v base campe. Ide sa na hambáč do hotela Las Torres. Dosť sme zmohnutí. K chutným burgrom sme vyfasovali nejaké vegies a pár pív zdarma, ako pozornosť nepozorného podniku, zabudli na nás. Papierové podtácky sú vlastne vyrobené z kameňa, nechápem. Pri účtovaní si spomenuli aj na nejaké extra veci, ale asi od iného stolu. Všetko dobre dopadlo a s plnými bruchami kráčame späť do štvorkolesového domova.Read more