• Day 14

Day 13

January 14, 2019 in Chile ⋅ ⛅ 11 °C

Asi poslednú noc v konzerve máme za nami. Pod ľadovcom pofukuje a je pod mrakom. Dnes opúšťame park UNESCO, je na jeho listine od sedemdesiateho ôsmeho. Paine Waterfalls na rovnomennej rieke s Torres v pozadí a ide sa preč. Zas nejaké lamy, žiadne Nandós. Okolo hraničného prechodu Cerro Castillo smer Puerta Natales. Zastávka pri jaskyniach Cueva del Milodón, nejaký okruh s dierami v skalách. V info centre to premietajú, tak len takto diétne. Vykopávky nejakého vyhynutého zverstva. Sme v Puerto Natales, El Boto reštika. Zase prežratí, nejaké seafood predjedlá zasypávame steakom a guanaco. Čo je moc, to je moc. Dnes by sme mali vybehnúť nejaký kopec a nie jeden. Žiadny nie je naporúdzi. Poďme hľadať nejaké ubytko, nech sa môžme natiahnuť. Hostel Los Pinos sa stáva našim útočiskom. Auto sme sem nepresunuli, zatiaľ, bo sa pokazilo. Niekto nechal svietiť svetlá. Zachrochtalo, tak som si vzal vak, zamkol a odkráčal skultúrniť seba sa. Neskôr sa podarilo roztlačiť. Vyrážame do ulíc Puerto Natales, vlastne uličiek. Maličké, zabudnuté, ale cítiť tu turizmus. Brewery Galery s asi 20 pivami, väčšinou čilské, dali sme skoro všetky. Hostel zatvárajú o 12, tak v najlepšom sa vytrácame do drevohostelu. Niekto tu dosť píli, nevadí, budeme aj mi.Read more