• Day 83

San Jose II

July 26, 2009 in Costa Rica ⋅ ⛅ 25 °C

Vanmorgen zijn we rond 3.30 AM opgestaan. Gisteravond hadden we onze spullen al ingepakt en afgerekend bij Los Colores. Het plan was om de ferry van 7 uur te nemen, maar we hadden beide niet geslapèn vannacht en besloten de boot van 5 uur te nemen.
    De reis ging voorspoedig...we waren rond 8 uur in de hoofdstad en reden in één keer naar het Hotel waar we Jan en Margreet twee weken eerder opgehaald hadden.....echter was er geen kamer meer vrij. We werden door verwezen naar een hotel de straat er achter...ook goed!

Nadat de auto achter het hek geparkeerd was zijn we de stad ingegaan voor ontbijt en zijn we op zoek gegaan naar een nieuwe camera. Om een uur of drie hebben we een taxi genomen naar het ziekenhuis om J&M te bezoeken.....we waren blij ze te zien!!
    We hebben veel gepraat en koffie gedronken in de buitentuin. Clinica Biblica is een prima ziekenhuis!!
    Het ziet er naar uit dat Margreet maandag rond twaalf uur weg mag.....dan hebben we nog een week samen!!