• Day 322

Niet zeuren Michel

March 22, 2010 in Bolivia ⋅ ☀️ 22 °C

We hadden het er vandaag over....wat we van Sucre vonden.
    Over het algemeen vind ik (michel) Sucre een beetje tegenvallen. De stad is best mooi, maar erg wit. Ondanks dat er bijna iedere avond wel iets te doen is op het centrale plein is er weinig sfeer.

Met name op zondag is de stad echt doods! Gisteren kwamen we terug van onze tour naar Tarabuco en wederom stonden we elkaar aan te kijken in de straat met restaurantjes....alles was weer gesloten...bevalve restaurant Joyride...waar we de hele week al op uitkwamen....en waar we ook al twee keer film hebben gekeken....
    Na een wandeling een paar blokken de andere kant op kwamen we uit bij Shanghai 2.....eenj tent die niet oogt....maar waar we wel ons groentepeil weer konden opkrikken....en nog goedkoop ook!

Terwijl ik dit schrijf zit Heleen op de PC naast me zich in te lezen over La Paz....en zit me te stangen met allerlei lekkere culinaire hapjes welke ze gevonden heeft bij de restaurants op www.vivatravelguides.com
    Zo zaten we ook voordat we naar Sucre gingen zeg ik....als antwoord; niet zeuren Michel!

Vanavond om 19.00 uur gaan we met de nachtbus naar La Paz....ben benieuwd!!