• Day 24

Tot slot

September 15, 2018 in Malaysia ⋅ 🌧 25 °C

Ook nu vallen de druppels weer gestaag en is de lucht akelig donker. Als het niet opklaart gaat het een hele lange dag worden. Onze vlucht naar Kuala Lumpur is immers pas vroeg in de avond met kort daarna de vlucht naar Amsterdam.
    We hebben het stalen ros vandaag ook nog tot onze beschikking maar of we op pad gaan is nog de vraag.
    Zucht....... eerst maar ontbijten en blijven duimen.

Helaas zien de vooruitzichten voor de rest van de dag er niet goed uit. We geven het op. Langzaam gaan we aan het inpakken en ons klaarmaken voor de reis naar huis Doordat er weinig te ondernemen valt, besluiten we vroeger naar het vliegveld te gaan. Het wordt een lange zit.

Om 19.50 uur vliegen we van Langkawi naar Kuala Lumpur, dit keer met Malaysian Airlines. Een dik uur later zijn we Kuala Lumpur. We hebben geen omkijken naar de bagage want die is op Langkawi al doorgeboekt!
    De vlucht naar Amsterdam vertrekt om 23.20 uur. Op naar huis!!