Weder mal en 1. Schueltag

January 7, 2020 in Costa Rica ⋅ 🌙 27 °C

Zum zmorge heds richtig früschi frücht geh. Sie hed glaub s gfühl gha ich esse für 3, so vell hed sie uf min teller biege. Han de es bizzeli chönne abgeh 🤷‍♀️

De beni mal dur das doch sehr chline und recht verschöpfte dörfli zu de schuel trottet.
    Es hed en recht spezielle charm, en mischig us ustieger oase und touriste hochburg.

Bim interview am morge zur iteilig hani voll verseit (aso wie mers nimmt). Sie hend mi grad weder heigschickt.... da mini klass erst hüt nomittag schuel hed. Sie hend mi zu de paola (lehrerin) gsteckt. Ben denn schön brav i mis zimmer und han mich richtig seriös bemüeht und doch fast 1.5h no glernt. 💪

Zmittag han mer de imene resti am strand gholt und ben den pünktlich i de schuel gsie.
    De erst woni troffe han isch en schwiizer, heisst patrick, chund per zuefall us zug (unterägeri), per zuefall grad no i minere klass und en richtig guete typ (er isch am waldstock amigs, hed mer halt gad pluspünkt bi mir)
    De rest vo de klass sind studente vo chicago, au sehr flotti.

De unterricht bi de paola isch spannend, verstah noni ganz alles. Aber scho recht vell glernt.

Noch de schuel an strand mit und nomal en ganzi schwetti schwiizer troffe. Wunderbare strand mit wunderbarem meer, pura vida!

Jetzt gids de mal znacht und den machi natürli schön brav mini husi. Hüt nimmis nomal gmüetlich, so das komische umegehueste von flüge nache öppe verschwindet