Kayak ahoi

January 29, 2020 in Costa Rica ⋅ 🌧 28 °C

Nach ere churze fahrt mit em büsli simmer bimene chiisbett i d kajak ineghüpft. Ich vore, ehrewerti herr jurt hinde. De guid hed ergendwas verzellt gha das de stercher vore muss sie, oder doch umgekehrt?

A eusem guid folgend dur de gmüetlich dahi plätscherndi fluss bis zum meer gfahre. Uf em weg hemmer einigi vögel und affe gseh. De guid hed üs ganz e hufe über die verschidene mangrove bäum erklärt.

Am meer hemmer am strand en pause gmacht. De iheimische fischer zuegluegt und znüni gno. D fischer sind direkt im wasser, i de welle inne gstande (siehe video)

Weder top motiviert simmer nach dere stächig weder is kanu ineghüpft. Da ich e biz z vell motivation gha han und bei biz z fest debi gspreizt han, hend gad mini badhose einisch längs duregrisse. De ehrewerti herr jurt heds sehr amusant gfunde.
    De rückweg hemmer ohni wiiteri problem überstande und sind churz vor em rege dihei acho.
    Mini gastmuetter hed per zuefall gad d nähmaschine divore gha und sich mine badhose agnoh.