Door het Noordal naar Noorbeek

May 29, 2021 in the Netherlands ⋅ ⛅ 17 °C

Het is nu niet meer zo ver lopen naar de camping. De route gaat nog door het prachtige Noordal, met mooi bloeiende weiden en een klein beekje. Daarna nog een laatste beklimming naar de heuvel waar Camping De Grensheuvel op ligt. De camping ligt net over de grens in Nederland. Er is nog één plaatsje vrij op het tentenveld en ik zet mijn tent op. Vanuit de tent heb je een prachtig uitzicht op de heuvels.

Als de tent staat, loop ik naar Noorbeek. Het is een mooi dorpje en ik ga op een terrasje zitten tegenover de bakker. Herberg Sint Brigida heeft een bijzonder terras met kroonluchters in de bomen. Ik bestel een koffie en neem natuurlijk weer een stuk vlaai erbij. Die is weer erg lekker. Daarna haal ik de broodjes op bij de bakker en loop weer terug naar de tent. Ik ga eten koken en zet koffie. Ondertussen zie ik Hannah arriveren, die ik op de eerste camping ook gezien heb. Omdat er verder geen plaats is, zet ze de tent in de buurt van mijn tent. Later klets ik nog wat met haar. Ik ga douchen en kan nog lang buiten in de zon zitten. Ik lees en geniet ondertussen van het mooie uitzicht.