• Last minute rugzak volproppen

June 30, 2017 in Belgium ⋅ ⛅ 20 °C

Duw - trek - sleur - prop - vlam ... Gelukkig werpen die urenlange Tetris-trainingen nu eindelijk hun vruchten af en krijgen we net alles in onze twee vertrouwde rugzakken. Het vreemde is, we hadden zo ons best gedaan om minder mee te nemen en dachten ook echt dat dit gelukt was, maar nu dat alles er in zit, lijkt het toch ijdele hoop. Er is net niet genoeg plaats om onze pluizige vriend Klodder mee te nemen, tot grote spijt van Eva (en ook wel van mij).

Ook hadden we ons voorgenomen om sneller te beginnen aan de grote inpakactie, maar toch zitten we hier nu. Last minute. Met overal kledij. En een bomvolle toilettas. En misschien is dit zakje nog wel handig. "Heb je je gsm-lader mee?" ... Het to-do lijstje wordt kleiner en de rugzak voller. Elk jaar hetzelfde verhaal... En elk jaar ergens halverwege onze bestemming beseffen we dat we veel te veel bij hebben en toch iets cruciaal zijn vergeten. Misschien volgend jaar toch maar iets sneller aan alles beginnen?

Tot binnen een maand iedereen! Als we tijdens de reis iets kwijtspelen (ook een vaste traditie) en er meer plaats in de rugzakken is, zullen we een aandenken meenemen. Als we daar wel aan denken.