Bob's landing

September 21, 2016 in New Zealand ⋅ 🌧 8 °C

De eerste volle dag aan de andere kant van de wereld begon goed met een lekker ontbijtje. Daarna werd het tijd om de camper op te halen. Eenmaal daar waren ze vergeten om het fietsenrek achterop te bevestigen, dit nam dus aardig wat tijd in beslag helaas... maar als compensatie een flesje wijn en een muts van Nieuw Zeeland gekregen. Na daar dus nog 2 uur te hebben gezeten, eindelijk onderweg om de fietsen op te halen. Eenmaal daar was het nog even puzzelen om ze goed achterop de camper te krijgen. Goed ook dat lukte uiteindelijk en konden we naar de supermarkt. Bij de kassa werden we allebij om ons ID gevraagd omdat we een flesje wijn en bier erbij hadden😂, dus dat was natuurlijk een compliment🖒. Maar nam wel extra tijd in beslag.. Toen dat allemaal achter de rug was, konden we eindelijk de wagen aantrappen. Onderweg al mooie stukken landschap gezien, maar we hebben jammer genoeg een heel stuk in het donker gereden. Dus op goed geluk naar een free campsite, Bob's landing, gereden. Aangekomen op de plaats van bestemming, was het tijd om te koken. Na nog wat gepraat te hebben en blogs geschreven te hebben waren we moe genoeg om te slapen. Benieuwd naar waar we de volgende ochtend mee wakker zouden worden. :)Read more