Hamurana Springs en Volcanic valley

September 23, 2016 in New Zealand ⋅ ☀️ 13 °C

De volgende ochtend was het weer niet heel denderend.. maar goed, dat mag de pret niet drukken dus na een ontbijtje dan toch maar richting onze eerste stop: Hamurana Springs. Een mooie ochtendwandeling om mee wakker te worden en het weer viel uiteindelijk nog mee🖒. Dachten wij dat dit een hot spring was, helaas dat viel even tegen. Maar we geven de hoop niet op😊. Daarna de boel voor bij elkaar gepakt, en op naar volcanic Valley. Daar hoopten we een rondje op de mountainbike te kunnen maken, ook omdat de navigatie dit aangaf. Eenmaal op plaats van bestemming was er nergens een trail te vinden voor de mountainbike, dan maar te voet😆 no problem at all! Na een prachtige en indrukwekkende wandeling, langs watervallen en stinkende kraters, kom je uit bij het meer. Wat een vredig stukje natuur daar. Zelfs de buschauffeur, die ons terug zou brengen, stond daar te genieten van de rust. Terug bij de camper gingen we op zoek naar een plekje om te overnachten. Deze keer zou het een campside met stroom worden zodat we alle devices weer konden opladen. Op de navigatie die we meekregen bij de camper kunnen we daar heel makkelijk op zoeken🖒. Een goedkope gevonden, en we vonden waar we s'ochtends al naar zochten, namelijk hotsprings😁. Als eerste de camper op zn plek, apparatuur aangesloten en op naar de hotsprings! Nog een kleine wandeling er naartoe, maar het was de moeite waard. Er zaten 4 locals al in, maar ze maakten duidelijk dat het geen probleem was dat we erbij kwamen. Werkelijkwaar heerlijk! Het warme bad waar we naar verlangden! Zo'n 40 graden warm, was het prima vertoeven. Gelijk maar even van de gelegenheid gebruik maken om de haren te wassen😜. S'avonds na het eten nog een filmpje gekeken en heerlijk rozig gaan slapen. Sleep tight💋Read more