Bocas del toro

March 25, 2018 in Panama ⋅ ⛅ 30 °C

Gester bin ich fürs wuchenend uf bocas del toro gfahre. Bocas del toro ische inselgruppe im norde vo panama. S ufregendste a de reis isch de grenzübergang vo costa rica nach panama gsi. Mer hend denn mösse us em büssli usstige und z fuess über d brugg laufe. Es lueged eim alli mega bös ah und ich bin recht nervös worde. Nach de grenze simmer wiitergfahre nach almirante. Vo dete us hemmer s bootstaxi uf d insle bocas gnoh.
    S dorf uf de insle isch nid würkli schön, es würkt alles chli zemme gwürflet. De küste entlang sind alli restaurants, bars und lädeli uf stelze is wasser use baut. Das gseht, wemmer mit em boot ahchunt, mega schön us. S hostel hemmer denn schnell gfunde und eus informiert was mer da alles mache chan. Wommer denn erfahre hend, dass es en seesterne strand uf de insle git hemmer natürlich grad gwüsst was mer am negste tag undernehmed.
    Jedoch hets denn am samstig morge in ströme gregnet und wos denn chli nahlah het hemmer eus glich uf de weg gmacht. D strasse über d insle sind mega hügelig und de busfahrer scho sicher bald en rennfahrer! Am playa estrella ahcho hemmer kein einzige seestern gseh und denn hets au scho wieder ahfange regne.
    Am sunntig muss ich scho wieder uf de heiweg. Also isch das wuchenendusflügli au eher is wasser gheit als schön gsi.
    Vilicht chan ich ja später namal uf die insle zruggcho und han denn meh glück mit em wetter.