Cebu, Moalboal

February 8, 2020 on the Philippines ⋅ 🌧 26 °C

Eigentlich wäremer 4 Nächt in Cebu, Moalboal, bliebe, aber da mir nöd hend chöne flüge hemmer mit de Fähri e Areis vo fast 2 Täg gha.
    Richtig müed simmer a eusem erste Tag acho und sind es bizeli enttüscht gsi vo dere Insle. S isch die zweit grössti ih de Philippine und das merktmer sehr guet. D Armuet isch gross, es hett viel Abfall und au d Lüüt sind anderst wie uf de chline paradiesische Insle Siargao.

Zu all dem hetts am erste Tag in Ströme gregnet. Mir hend trotzdem d Insle erchundet und e Tour buechet für am zweite Tag.

Mir sind go d Walhaie aluege in Oslob und uf d Sumilon Insle. D Walhaie muessmer am Morge früeh gseh, drum simmer am 4:00h los. Leider isches de Lea nöd bsunders guet gange und sie hett müesse am Strand bliebe. Ca. 30 Minute hemmer d Walhaie chöne beobachte. Wills e riesigi Touristeattraktion isch, düend d Lüüt d Walhaie füettere, demit Touris sie au uf sicher gsehnd. Eus hett das eher chli gstört... aber trotzdem isches überwältigend gsi sones riesigs Tier im Wasser zgseh.
    D Sumilon Insle isch is Wasser gheit, es hett leider nur gregnet.
    Am 11:00h simmer wieder zrug in Moalboal gsi und d Sunne hett sich au endlich blicke lah. Sofort s Schnorchelzüg packt und vom Strand us go schnorchle. En huufe Schildchröt und es paar Fisch hemmer gse und natürlich d Sunne gnosse demit eusi brüni wieder ufgfrüscht isch. 🌞

Morn, oder bessergseit nacher, am 3:00h i de Nacht fahremer mitem Taxi ca 6h an Hafe zum s Boot nach Malapascua z verwütsche. Uf dere chline Insle macht d Lea und d Nives s Tauchusbildig (PADI Open water) und d Shirley gaht selber chli go tauche.

Freuet eus sehr und sind gspannt wie s Tauche wird 🐟🐡.