Puerto Princesa

February 24, 2020 on the Philippines ⋅ ⛅ 28 °C

Im Verglich zu dene chline Dörfli wo mir ih de letste Zit ih de Philippine gseh hend, isch Puerto Princesa ä recht grossi „Stadt“.
    De Flughafe isch z‘mitzt im Zentrum und d Flüger flüget eus täglich über de Chopf. Fast so, wie ih eusem dihei in Oberglatt ☺️.
    Kulturells hett Puerto Princesa nöd viel z büte und au was s Meer agaht, hetts nüt würklich schöns. Abgseh vonere Krokodilfarm wo mir aber nöd hend welle go aluege.
    Eusi letste Täg ih de Philippine und mit de Shirley hemmer vorallem ih eusem chline, aber sehr gmüetliche Hotel verbracht und sind dur d Stadt gschlenderet.
    Scho uf eusem erste Spaziergang sind eus d Blick ufgfalle vo de Iheimische. Überall werdemer agstarrt und aglächlet. Ah de schöne Promenade simmer au mehrfach vo junge Teenies fotografiert worde und ab und zue hett sich au öber getraut zum fröge ob er es Foti mit eus dörf. Die chline Chinde hend de Lea ihri helli Huut bsunders gern agluegt oder aglangt ;).
    Mittlerwile höcklemer grad am Flughafe in Manila und d Lea und ich wartet uf euse Flug uf Singapur, d Shirley verabschiedemer und wünschet en guete und sichere heiflug über Hongkong ih d Schwiz.
    Schön isches gsi mit dir😃😍🌴!