NiLe entdeckt d Wält

December 2019 - March 2020
Am 15.12.19 startet eusi Reis in Bangkok.
Für alli wo neugierig sind, was mir für Abentüür erläbet und welli schöne Plätz mir entdecket, ghits immer mal wieder es paar Föteli.
Bis bald, Lea und Nives

Vientiane und Pakse

January 5, 2020 in Laos ⋅ ☀️ 30 °C

S‘big city life in Vientiane.
    Nöd all zu viel hämmer gmacht, eusi Reis chli planet und d Ziit imene wunderbare Hostel verbracht.
    De Propellerflüger hett eus in Süde gfloge, nach 1.5h simmer guet in Pakse glandet. ☺️
    Pakse hemmer au so schnell wie möglich wieder welle verlah und drum au grad am nögste Tag en Bus uf Dom Khome buecht.
    Uf d 4000 Islands freuemer eus riesig☀️

4000 Islands

January 9, 2020 in Laos ⋅ ☀️ 24 °C

Die letste 3 Täg händ mir Don Khone und Don Det erchundet. D Insle sind ganz im Süde vo Laos, umgebe vom Mekong, grad bi de Grenzi zu Kambodscha. Mitem Velo simmer dur die steinige, löchrige und sandige Strasse gfahre was zimli astrengend gsi isch aber s abchüele im klare Mekong und die wunderschöni Natur hett sofort alles wieder guet gmacht 🥵😁.

Die Ihheimische sind sehr fründlich und lieb gsi. Jede Tag hemmer d Chind beobachtet wie‘s vo de Schuel hei sind oder im Mekong nach Schnegge gsuecht hend.

Am letste Abig hetts no en spontane Tee-treff mit de zwei Östrricherinne geh, wo mir in Vang Vieng kenneglernt hend. ☕️

Spontan hemmer eus Entschiede dassmer als nögsts uf Kambodscha gönd. Mitem Tuktuk zu de Grenzi und em Minivan uf Siem Reap. 🚎

Siem Reap

January 11, 2020 in Cambodia ⋅ ⛅ 30 °C

Siem Reap, d Stadt mit em berüehmte Tempel Angkor Wat, hät eus sofort in Bann zoge. Die viele Night-Market, feine Restis, Massagestüblis und natürlich d Tempel hend eus bsunders guet gfalle.

Die 67.- Ihtritt pro Person für en 3-Tagespass zum d Tempel erchunde hend sich definitiv glohnt! Sehr ihdrücklich wie die Iheimische Tempel für Tempel wieder ufbouet und so au vieli Arbetsplätz schaffet. Wänmer mit em Tuktuk richtig Tempelihgang fahrt, hettmer s Gfühl, mer fahrt ines fremds Land. Wunderschön!
    Doch d‘Hitz isch geg de Mittag unerträglich worde und d abchüehlig im pool hemmer eus verdient.

Am dritte Tag hemmer eus 3h mit Massage verwöhne lah und sind nochli dur d‘Stadt gschlenderet.
    Jetzt dänn, fahremer mitem Nightbus, 14h richtig Koh Rong, ändlich as Meer...☀️

Koh Rong & Koh Rong Samloem

January 18, 2020 in Cambodia ⋅ ⛅ 28 °C

Nacheme Monet dur Dörfer und Städt reise simmer endlich ufere Insle in Kambodscha acho. De Nachtbus und die aschlüssendi Bootsfahrt hend sich sehr i d längi zoge, nach 19h hämmers aber doch no gschafft. 😁
    D’Koh Rong Insle hett de Party-Insle ruef, doch mir hend am Long Beach, sehr abglege, nur mit Boot oder 1.5h Dschungel walk erreichbar, es Hotel gfunde. Kilometerlange wisse Sandstrand und türkisfarbigs Meer. Entspannig puur! 🧘🏽‍♀️
    Nach 4 Nächt hetts eus die Rueh denn aber glanget und mir sind uf d Nachbersinsle Koh Rong Samloem. M‘Pai, s chline Fischerdörfli isch es absoluts Hippiedorf mit vielne Usstieger. Überall schmöckts nach Weed und fast niemert hett meh als es Badzüg ah. 🌱 Am Abig lauft doch s eint oder andere ih de Bars und am letste Abig simmer no mit de Alex vom Guesthouse ane Beachparty am wisse Sandstrand.
    Mittlerwile hemmer grad wieder e mehrstündigi Busfahrt hinder eus und mir sind zrug im Stadtläbe in Kampot 🏢. :)

Kampot und Kep

January 21, 2020 in Cambodia ⋅ ⛅ 33 °C

3 Nächt in Kampot gönd langsam z‘End. S‘highlight vo dene Täg isch d Pfefferfarm und de Chräbsmäärt gsi. Sehr ihdrücklich wie de Belgier und sini französischi Frau die Pfefferplantage füehret. Sie hend es wunderschöns Plätzli gschaffet und vieli Iheimischi dörfet deht schaffe und glichzitig au wohne. I de Stadt hend sie e Schuel eröffnet und d Chind chönd jederzit uf d Farm cho und Englisch lehre. :)

De Chräbsmäärt isch leider au chli Tierliquälerei gsi.. trotzdem, es „must see“ in Kep!

De Nögsti churzi Stop isch d Hauptstadt phnom Penh. 😊

Phnom Penh

January 22, 2020 in Cambodia ⋅ ☀️ 33 °C

Gmüetlich entspannemer no die letste Minute i de Lobby vom Hostel bis mir e langi Busreis nach Bangkok händ. Plus (minus) 17h im local Sleepingbus.

Eigentlich wäret mir ja scho z Thailand, hettet mir as Chinese-Neujahr denkt. Natürlich isch i de letste Täg alles usbuecht gsi. Drum händ mir au e Nacht in Phnom Penh verlängeret und hend am 1 Tag in Rueh die zwei Musee chöne besichtige.

Au nachere Nacht drüber schlafe simmer immernochli bedrückt und trurig. Was in Kambodscha vo 1975-1979 passiert isch, isch sehr erschreckend! Massemord, die eigete Lüüt hend enand ermordet. Döt, wo vieli schlimmi Sache passiert sind, sind hüt die zwei Musee. Miteme Audio guide uf Dütsch chamer durelaufe und wird gnau informiert. Sehr spannend und glichzitig wahnsinnig trurig gsi.

A eusem zweite Tag hemmer eus defür en Tag im Pool vomene Luxusresort gönnt. D Backpackers schlafet im 5.- Hostel und de Tag dur im Luxushotel chli im Pool am bädele - so laht sichs läbe.🌞🙂

Da d’Lea am chränkele isch, hemmer eus entschiede 5 Nächt in Bangkok z verbringe demit sie richtig gsund wird für d Philippine.

Bis bald, wieder Mal in Bangkok 🙂 🚍

Bangkok

January 30, 2020 in Thailand ⋅ ☀️ 33 °C

Entspannt höcklemer wiedermal i de Lobby und wartet uf euses Taxi für an Flughafe.
    S Ireise uf Thailand isch alles anderi als entspannend gsi. Nachem Nachtbus mit sehr wenig Schlaf simmer am Zoll ines riese Gedränge cho. Tuusigi lüüt hend welle ihreise und die Agstellte sind komplett überforderet gsi. Au de bestechigsversuech für de „VIP“ Zoll hett nüt gnützt. Nach 3.5h, mit über 30 grad im Gedränge, hend denn doch no alli Europäer dörfe bimene seperate Schalter ihreise. Die letste 6h fahrt im Minivan sind defür wie im fluug vergange ->😴!

Z‘Bangkok hemmer chöne abefahre und die viele Ihdrück vo de letste 1.5 Mönet verdaue. Mir hend usgschlafe, im pool badet und sind dur d Stadt gschlenderet. Fascht wie es Wucheend dihei ih de CH.

Richtig erholt freuemer eus riesig uf d Philippine und sind gspannt uf die viele schöne Plätz womer bsuechet. D Warnstufe wegem Vulkan isch au bizli zrug gange, mir sind positiv ihgstellt und parat zum flüge ✈️ 😁.

De erst Stop -> d’Trauminsle Siargao 🏝

Siargao

February 5, 2020 on the Philippines ⋅ 🌧 26 °C

D Shirley hemmer am Flughafe vo Bangkok ufgablet und sind direkt uf Cebu gfloge.😃
    Ab de erste Sekunde hett eus d Philippine verzaubert. Die wunderschöni Insle Siargao, isch grössteteils mit Palme übersäät und hett es Glasklars Meer. Witer usse im Meer chanmer Surfe und Kitesurfe, vorne chamer Bädele. Die erst 3 Nächt simmer bizli usserhalb gsi, imene wunerschöne Airbnb mitere sehr subere und pflegte Alag. Die andere 2 Nächt hemmer imene Hostel in General Luna, s gröste Dorf, verbracht.
    Will irgendwo im Meer en Taifun unterwegs isch hemmer ab und zue chli Rege und Wind gha.
    Was aber nöd witer gstört hett, wills trotzdem 30 Grad gsi isch. 🌴🌞

Hüt flügemer uf Cebu, die zweit grössti Insle vo de Philippine.

Update Siargao

February 5, 2020 on the Philippines ⋅ 🌧 26 °C

Da de Flughafe nur uf Sicht flügt und mir hüt Wulche und Rege gha hend, sind alli Flüg gstriche worde. Nach 5h warte am Siargao Flughafe simmer jetzt wieder ufem Weg is Hostel. Morn am 3 i de Nacht fahremer an Hafe i de hoffnig dassmer es Ticket für d Fähri bechömet.

We will see.... :) drucket d Duume für eus 😜✊

Cebu, Moalboal

February 8, 2020 on the Philippines ⋅ 🌧 26 °C

Eigentlich wäremer 4 Nächt in Cebu, Moalboal, bliebe, aber da mir nöd hend chöne flüge hemmer mit de Fähri e Areis vo fast 2 Täg gha.
    Richtig müed simmer a eusem erste Tag acho und sind es bizeli enttüscht gsi vo dere Insle. S isch die zweit grössti ih de Philippine und das merktmer sehr guet. D Armuet isch gross, es hett viel Abfall und au d Lüüt sind anderst wie uf de chline paradiesische Insle Siargao.

Zu all dem hetts am erste Tag in Ströme gregnet. Mir hend trotzdem d Insle erchundet und e Tour buechet für am zweite Tag.

Mir sind go d Walhaie aluege in Oslob und uf d Sumilon Insle. D Walhaie muessmer am Morge früeh gseh, drum simmer am 4:00h los. Leider isches de Lea nöd bsunders guet gange und sie hett müesse am Strand bliebe. Ca. 30 Minute hemmer d Walhaie chöne beobachte. Wills e riesigi Touristeattraktion isch, düend d Lüüt d Walhaie füettere, demit Touris sie au uf sicher gsehnd. Eus hett das eher chli gstört... aber trotzdem isches überwältigend gsi sones riesigs Tier im Wasser zgseh.
    D Sumilon Insle isch is Wasser gheit, es hett leider nur gregnet.
    Am 11:00h simmer wieder zrug in Moalboal gsi und d Sunne hett sich au endlich blicke lah. Sofort s Schnorchelzüg packt und vom Strand us go schnorchle. En huufe Schildchröt und es paar Fisch hemmer gse und natürlich d Sunne gnosse demit eusi brüni wieder ufgfrüscht isch. 🌞

Morn, oder bessergseit nacher, am 3:00h i de Nacht fahremer mitem Taxi ca 6h an Hafe zum s Boot nach Malapascua z verwütsche. Uf dere chline Insle macht d Lea und d Nives s Tauchusbildig (PADI Open water) und d Shirley gaht selber chli go tauche.

Freuet eus sehr und sind gspannt wie s Tauche wird 🐟🐡.