• Day 21

Ziua 19: Aloha, orez și boabe de cafea

October 9, 2019 in Indonesia ⋅ ⛅ 33 °C

Abia am așteptat ziua de azi.
    A venit șoferul dimineața și ne-a dus la Aloha Swing Bali- e un loc plin de leagăne agățate de palmieri la zeci de metri deasupra pădurii sau a plantațiilor de orez, unde oamenii se bucura de peisaj și își fac poze pentru Instagram 😁😁😁
    Trebuie sa recunosc ca e cam ciudat sa stai la poze în astfel de locuri dar, imaginile de după merita efortul.
    Am mers pe urma la o plantație de arbori de cafea- Bali Pulina- care produce faimoasa cafea Kopi Luwak (Kopi=cafea, Luwak=o pisică ce seamănă cu o vulpe care mănâncă boabe de cafea).
    Am văzut tot procedeul (pisică a produs boabele în fata noastră) și ne-am așezat cuminți pe terasa.
    Am primit monstre din produsele lor, am mancat banane prăjite și înghețată de cocos. Delicioase! O cafea la filtru costa în jur de 15 lei, e foarte foarte aromata și te îndeamnă sa cumperi cât de putina sa ai amintire-e un loc pe care l-aș vizita cu drag în viitor.
    A doua oprire: Terasele de orez Tegallalang. Șoferul ne-a explicat cum se cultiva orezul, am stat și ne-am bucurat de peisajul verde și foarte îngrijit și am plecat sa vedem cascadele.
    Sunt multe cascade in zona Ubud dar din păcate, numărul mare de turiști nu te lasă să te bucuri pe deplin de ele. Noi am vizitat doua și ne-am întors spre casa.
    In drum spre casa ne-am oprit la o galerie de arta locala și ne-am cumpărat primul nostru tablou. Ce experienta minunata! Ne-am plimbat amândoi prin toate încăperile galeriei și l-am găsit. E pictat de un artist local a cărui lucrări ne-au atras atenția în toată galeria, pe care l-am negociat pe jumătate de preț (atâta ne-a fost bugetul). După ce l-am plătit, am fost chemați sa îl verificam și am așteptat sa îl împacheteze. Priveam de pe o bancuta de lemn, într-o încăpere din spatele galeriei ce dădea într-o cultura de orez cum doi balinezi grăsuți rulau cu atenție tabloul într-o țeavă de plastic lipita la capete cu scotch.
    Am plecat foarte fericiți spre hotel unde am făcut o baie în piscina și am ieșit la pizza.